۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش ایران
  • شناسه : 8667
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۱۹
  • ارسال توسط :
استقلال سرود پیروزی سرداد
استقلال سرود پیروزی سرداد

استقلال سرود پیروزی سرداد

شاگردان مجیدی با 36 امتیاز به رده سوم جدول صعود کرند.

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال دیروز با برگزاری بازی شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان آغاز شد و دو تیم از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه بدون تماشاگر امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که با برتری ۲-۱ مشهدی ها به پایان رسید.

حامد نورمحمدی (۵) برای نفت و  امین قاسمی نژاد (۶۳) و محمد حسین مرادمند (۹۲)برای شهر خودرو گلزنی کردند تا شاگردان مجتبی سرآسیایی پس از ۳ باخت متوالی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، طعم پیروزی را بچشند.
در تنها دیدار باقیمانده این هفته، استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران، میزبان ذوب‌آهن بود. در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، شاهد بازی پایاپایی بودیم و با وجود اینکه آبی پوشان استقلال سعی داشتند با طراحی حملاتی دروازه ذوب‌آهن را با خطر روبه‌رو کنند اما عملکرد خوب سفیدپوشان ذوب‌آهن، اجازه نداد شاگردان فرهاد مجیدی به گل برسند. پس از آن سفیدپوشان ذوب‌آهن بودند که سعی داشتند بازی را کنترل و خطری را روی دروازه استقلال ایجاد کنند اما تراکم بازیکنان استقلال در خط دفاع اجازه نداد آنها فرصت گلی ایجاد کنند. دقیقه ۲۸ علی کریمی توپ بلندی روی دروازه‌ ذوب آهن ارسال کرد که روزبه چشمی با یک ضربه سر دروازه را هدف قرار داد اما توپ او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه محمد دانشگر توپ برگشتی را با ضربه سر به گل تبدیل کرد. دقیقه ۳۶ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند اما ضربه وریا غفوری با برخورد به دیواره دفاعی به کرنر رفت. دقیقه ۳۸ روی یک حرکت خوب توسط بازیکنان ذوب‌آهن، با یک پاس در عمق احسان پهلوان با حسینی تک به تک شد اما واکنش بسیار خوب سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال مانع از گلزنی او شد تا نیمه اول با برتری آبی‌پوشان به پایان برسد.
ذوبی‌ها که به دنبال زدن گل مساوی بودند، نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و خیلی سریع به گل رسیدند. دقیقه ۴۸ سانتر دقیق مسعود ابراهیم‌زاده از جناح چپ زمین را دارکو بییدوف بازیکن صربستانی ذوب آهن از مقابل محوطه شش قدم، با ضربه سر وارد دروازه استقلال کرد تا بازی مساوی شد اما این نتیجه دوامی نداشت و دقیقه ۵۲ با خطای وحید محمدزاده روی علی دشتی، پیام حیدری داور مسابقه خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که وریا غفوری پشت ضربه قرار گرفت و در حالی که مهدی خلیل به سمت راست شیرجه زده بود، توپ را به مرکز دروازه زد تا برخلاف بازی با الاهلی عربستان که پنالتی‌اش را از دست داده بود، این بار موفق به گلزنی شود و تیمش را پیش بیندازد.
در ادامه تلاش ذوب آهن برای جبران گل خورده ثمری نداشت. البته دقیقه ۸۴ محمد نژاد مهدی درون محوطه شش قدم دروازه استقلال را باز کرد که آرمان اسعدی کمک داور آن را آفساید اعلام کرد و استقلال در نهایت ۲-۱ به پیروزی رسید تا شاگردان مجیدی با ۳۶ امتیاز به رده سوم جدول صعود کنند.