۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخابات » رسانه ها » قزوین
  • شناسه : 8546
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
  • ارسال توسط :
استقبال مردم از انتخابات خوب بوده و قابل توجه است
استقبال مردم از انتخابات خوب بوده و قابل توجه است

استقبال مردم از انتخابات خوب بوده و قابل توجه است

یک مدیر، سه خبرنگار و ۲۰ نفر از طرفداران نامزدها که تخلف داشتند در بازد داشت هستند

روح الله قدرتی از حوزه‌های انتخابیه و روند رأی گیری در برخی شعب حوزه‌های قزوین، بویین زهرا و تاکستان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عصر جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: از همه دست اندرکاران امر انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و دستگاه قضائی تشکر می‌شود و از مشارکت خوب مردم که در این رویداد شرکت کردند تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: از حوزه‌های قزوین البرز و آبیک و بویین زهرا و تاکستان هم بازدید کردم و شاهد تلاش همه دست اندرکاران بودیم.

قدرتی اظهار داشت: استقبال مردم از انتخابات خوب بوده و قابل توجه است و با توجه به تمدید رأی گیری تا دو ساعت دیگر انتظار داریم شاهد حضور بیشتری و مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: نمایندگان نقش کلیدی در حل مشکلات کشور و قانون گذاری دارند و در رأس امور است و اگر دنبال سلامت اداری و مدیر کارآمد هستیم باید مجلسی قوی شکل بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: مهمترین هدف ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است تا بتوانند در امنیت و آرامش نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند و به افراد اصلحی رأی دهند که کارآمد باشند و در جریان قانون گذاری مؤثر عمل کنند.

‌وی اضافه کرد: نکته دوم تأمین سلامت انتخابات است البته تاکنون مواردی از تخلف هم دیده شد که در این راستا یک مدیر، سه خبرنگار و ۲۰ نفر از طرفداران نامزدها که تخلف داشتند در بازد داشت هستند که به وضعیت آنها رسیدگی می‌شود.

قدرتی بیان کرد: اطلاعاتی از برخی شهرستان‌ها رسیده بود که یک اتوبوس از افرادی که برای رأی دادن از شهر کرج آمده بودند شناسایی و برگردانده شدند و برخی نیز در بازد داشت هستند که بنای ما پیشگیری است و این افراد شاید پس از تکمیل تحقیقات آزاد شوند.

وی اظهار داشت: در مجموع سلامت در مدیران اجرایی استان بسیار امیدوار کننده بود که جای تشکر دارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآور شد: توجه به چهار رکن برای ما در اولویت است که تحقق مشارکت حداکثری اهمیت زیادی دارد و باید همه بیایند زیرا همه فرزند کشورند و با هر سلیقه‌ای اعم از ملی گرا، اصولگرا، اصلاح طلب، اقوام ترک، لر و تات انتظار داریم در انتخابات شرکت کنند.

وی گفت: منافع ملی، عزت ملی و سربلندی کشور ربطی به جناح‌ها ندارد و ما دعوت می‌کنیم کسانی که فرصت نکرده‌اند تا این ساعت رأی دهند در ساعات باقیمانده بیایند و با توکل به خدا و امید سربلندی کشور وارد انتخابات شوند و رأی دهند و بار دیگر حماسه خلق کنند.

قدرتی اظهار داشت: سلامت انتخابات برای ما مهم است و در این دوره ۲۰ هزار نفر در خدمت انتخابات هستند و خدمت می‌کنند و دستگاه قضائی هم از ابتدای صبح دایر است و به مسائل رسیدگی می‌کند.

وی اضافه کرد: موارد را به سرعت پیگیری می‌کنیم و برخی که صحت نداشته باشد کنار گذاشته و هر مورد درست بوده اقدام کرده‌ایم و مجموعه‌ای کار می‌کنند و همه مردم هم ناظر هستند تا سلامت انتخابات شکل بگیرد.

قدرتی اضافه کرد: رقابت هم وجود دارد و در حال حاضر در فضای مجازی این رقابت ادامه دارد و زمینه فراهم است و در حال حاضر بدون دخالت و طرفداری هیئت‌ها روند انتخابات مطلوب است.

وی گفت: رکن چهارم امنیت است که خوشبختانه در استان کمترین تنش و نا امنی را داشتیم و حتی در حوزه حساس خود مشکلی نبود و با تذکر حل شد و خود مردم پاسدار امنیت هستند و تا ساعات آینده مردم با انتخاب خوب خود و حضور حداکثری به وظیفه مهم خود عمل می‌کنند تا نمایندگانی که زبان گویا و چشم بینا و گوش شنوایی دارند انتخاب شوند.

قدرتی در ادامه اظهار داشت: دو خبرنگار شاکی خصوصی دارد که یک نامزد شکایت کرده و عصر امروز جمعه باید به دادسرا مراجعه کرده و پاسخگو باشند و اگر تخلف آنها اثبات شود برخورد می‌شود.

وی در خصوص شایعه خرید رأی در برخی حوزه‌ها هم گفت: در تاکستان و بویین زهرا صحبت توزیع پول بود که بررسی کردیم آنگونه که اعلام شده بود مشاهده نشد البته تخلف تبلیغاتی بود که برخی بازد داشت هستند.