۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 27902
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۳۶
  • ارسال توسط :
استفاده از هوش تجاری ، عامل پیشرفت در مجموعه تجاری مخابرات است
استفاده از هوش تجاری ، عامل پیشرفت در مجموعه تجاری مخابرات است

استفاده از هوش تجاری ، عامل پیشرفت در مجموعه تجاری مخابرات است

تلاش، همدلی و همکاری کارکنان زمینه ساز توسعه و پیشرفت مخابرات منطقه است .

مهندس نصرآبادی در دیدار با همکاران تجاری مخابرات منطقه بیان داشت:هر کسب و کاری نیاز به آمارها و تحلیلهای دقیقی از میزان عملکرد و سود و زیان خود دارد، تا در آینده به موفقیت بیشتری برسد.
به گزارش ” وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی، مدیر مخابرات منطقه قزوین با اشاره به اهمیت هوش تجاری در کسب و کار امروز گفت : داده های آماری دید جامعی به ما می دهند، تا در هر زمینه ای بتوانیم بررسی دقیق تری نسبت به کسب و کارمان داشته باشیم. اینکه چقدر فعالیت مان سود آور بوده و یا مشتری از ما چه انتظاری دارد، به کمک آمار و تحلیل مشخص می شود. برای دستیابی به چنین گزارش هایی همواره نیازمند ذخیره اطلاعات و در نهایت پردازش و بررسی همه جانبه آنها هستیم، تا به یک دید کلی از کسب و کارمان در مدت زمان مشخص برسیم، کاری که هوش تجاری به راحتی برای ما انجام می دهد.
وی با اشاره به اینکه تمامی همکاران باید با هدفی مشترک در ایجاد فضایی سالم و بدون تنش سهیم باشیم، خاطرنشان کرد: با درایت و همفکری می توان به اهداف سازمانی که یکی از مهمترین موارد آن تلاش در جهت کاهش هزینه ها و بهره وری بیشتر است ، با موفقیت دست پیدا کرد .
محمدرضا نصرآبادی با تأکید بر شناخت و درک وضعیت فعلی مخابرات و تلاش جهت استفاده از ظرفیتهای موجود، افزود: باید به نحو شایسته امکانات موجود را در راستای منافع مخابرات و مشتریان و همکاران، به کار گیریم .
مدیر مخابرات در ادامه تصریح کرد : بدون تردید تلاش، همدلی و همکاری کارکنان زمینه ساز توسعه و پیشرفت مخابرات منطقه است و این تلاش نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمانی و رشد و تعالی مخابرات منطقه و در سطح بالاتر در شرکت مخابرات ایران دارد که امیدوارم با توکل به خداوند متعال، موفق تر از گذشته حرکت کنیم .