۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » سیاست » قزوین
  • شناسه : 31397
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۶
  • ارسال توسط :
استفاده از ماسک در ادارات دولتی الزامی است
استفاده از ماسک در ادارات دولتی الزامی است

استفاده از ماسک در ادارات دولتی الزامی است

با تزریق واکسن شرایط پیک را مدیریت کنیم.

محمدمهدی اعلایی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: همه مردم با موضوع کرونا آشنا بوده و نسبت به آن حساسیت دارند و ما امیدواریم این شرایط با حداقل تلفات جانی و مالی به پایان برسد.

استفاده از ماسک در ادارات دولتی الزامی است

استاندار قزوین با بیان اینکه مطالبه جدی ما همکاری مردم در موضوع دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن است، عنوان کرد: ورود سویه جدید کرونا به کشور از ناحیه شرق و جنوب شرق اتفاق افتاده است و بنا بر این ما این فرصت را داریم که با تزریق واکسن شرایط پیک را مدیریت کنیم و این موضوع تنها با همت و همکاری مردم امکان دارد.

این مسئول عنوان کرد: دستگاه‌های زیادی با این موضوع در ارتباط هستند که لازم است تصمیمات جدی را اتخاذ کنند تا به شرایط بحرانی نرسیم.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر مصوبه اصلی ما استفاده الزامی از ماسک در تمام ادارات دولتی است و از این تاریخ تا اطلاع ثانوی همه کارمندان دولتی موظفند از ماسک استفاده کنند.

وی با اشاره به این موضوع که همین دستور نسبت به کلیه اجتماعات تسری دارد گفت: در آستانه ایام عزاداری محرم قرار داریم و انجام دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط تمامی شرکت کنندگان در مراسم امری تأکیدی و قطعی است.

اعلایی یادآور شد: لازم است جلسات کرونا در شهرستان‌های استان برگزار شود و فرمانداران نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

با توجه به خدمات بیمارستان ارتش استان قزوین در ایام کرونا پیش از این استان متعهد شده بود تا مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به منظور تجهیز بیمارستان پرداخت نماید و با توجه به عدم تحقق این موضوع استاندار قزوین تصریح کرد: این موضوع از طریق سازمان برنامه و بودجه استان پیگیری می‌شود تا در حد توان بخشی از این تعهد پرداخت شود.