۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 11484
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
  • ارسال توسط :
استان قزوین در راه اندازی شبکه شاد موفق عمل کرده است
استان قزوین در راه اندازی شبکه شاد موفق عمل کرده است

استان قزوین در راه اندازی شبکه شاد موفق عمل کرده است

روزانه ۱۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در هنرستان‌ها تولید و در اختیار دانش آموزان و بسیج و سپاه قرار گرفت

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: استان قزوین در راه اندازی شبکه شاد و ایجاد فضای دو سویه برای تحصیل دانش آموزان موفق عمل کرده و جایگاه خوبی در کشور دارد.

حسنعلی اصغری در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در استانداری برگزار شد گفت: از معلمانی که در دو ماه گذشته با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا در هر حوزه اقدامات خلاقانه ای داشتند و تحصیل متوقف نشد تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی بیان کرد: در کنار استفاده از روش‌های خلاقانه و ابتکاری، در تولید ملزومات بهداشتی و ماسک هم اقدامات مناسبی صورت گرفت و روزانه ۱۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در هنرستان‌ها تولید و در اختیار دانش آموزان و بسیج و سپاه قرار گرفت تا بین مردم توزیع شود.

اصغری تصریح کرد: در لبیک به پیام رهبری با مشارکت معلمان و فرنگیان و دانش آموزان در رزمایش کمک مومنانه هم اقدامات مؤثری صورت گرفت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای طرح فاصله گذاری هم اقدامات خوبی صورت گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: با راه اندازی شبکه شاد امکان تحصیل دانش آموزان در فضای مجازی مهیا شده هر چند در برخی نقاط در زیر ساخت‌ها مشکلاتی داریم و امکان دسترسی برای همگان مهیا نشده است که برای جبران آن باید تدبیر کنیم.

وی گفت: با تجربه جدیدی که در فضای آموزش پرورش استان ایجاد شده با بهره گیری از تجارب معلمان امیدواریم با رفع نواقص شبکه بتوانیم به فعالیت آموزشی ادامه دهیم.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل، آموزش مجازی از طریق سامانه شاد و بهداشت فضای مدارس، برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم، مشارکت و همکاری در اجرای برنامه انسداد مبادی بیسوادی بحث و تبادل نظر شد.