۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استانداری ، فرمانداری » انتخابات
  • شناسه : 6119
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
  • ارسال توسط :
استان  قزوین با وحدت راه  پیشرفت را طی خواهد کرد
استان  قزوین با وحدت راه  پیشرفت را طی خواهد کرد

استان قزوین با وحدت راه پیشرفت را طی خواهد کرد

‍ دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: اقوام و مذاهب با اتحاد، همدلی و وحدت، نقش مهمی در انتخابات سال جاری دارند.

به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ،حمزئی دبیر ستاد انتخابات استان با تبریک آغاز هفته وحدت و  میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: بی‌تردید هفته وحدت  پیام  آور صلح و دوستی برای پیروان راستین اسلام است.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی عامل آرامش در  جامعه است افزود : آنچه موجب ناامیدی دشمنان  می شود  و توطئه‌ آنان را خنثی می‌کند، تقویت همدلی و انسجام بین آحاد جامعه، اقوام و مذاهب مختلف است .

دبیر ستاد انتخابات استان ادامه داد: وحدت اسلامی مهمترین عامل توانمندی و اقتدار اسلام محسوب می‌شود و  بدون شک عزت، سربلندی و تعالی هر ملت، در انسجام و همبستگی آنها‌ست. 
مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری  با اشاره به  برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال جاری  و نقش مهم اقوام و مذاهب مختلف در برنامه های ملی کشور اذعان داشت: استان  قزوین با وحدت راه پیشرفت را طی خواهد کرد و این وحدت عاملی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در اسفند ماه سال جاری خواهد بود. دبیر کمیسیون اقوام، فرق ومذاهب شورای تامین استان، در این خصوص بیان داشت:تمام اقوام و مذاهب کشور با اتحاد، همدلی و با بصیرت و بینش سیاسی خود می توانند در تعیین سرنوشت کشور  نقش مهمی را ایفا کنند.