۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین
  • شناسه : 14329
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
  • ارسال توسط :
استاندار قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت
استاندار قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت

استاندار قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت

۱۷ مرداد سالروز نکوداشت روز خبرنگار

هدایت الله جمالی پور؛ استاندار قزوین در آستانه روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به اصحاب محترم رسانه تبریک گفت. 
متن پیام به شرح ذیل است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 

پرچمداران راستین خبر و اطلاع رسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش روزافزون خود آنچه را که عرضه می‌دارند، ارزشی حقیقی داشته و رنگی خدایی به خود گیرد. در این راستا رعایت امانت، عدالت و شفافیت در بیان واقعیات نقش بارزی داشته و بر صلابت قلم نگارندگان اخبار می افزاید. 

حضور اصحاب محترم رسانه در عرصه‌های مختلف اطلاع رسانی و انعکاس شفاف و به موقع اخبار و رویدادهای گوناگون نقش بسزایی در ارتقاء سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی جامعه نیز دارد و در عصر حاضر که اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی اخبار بر هیچ کس پوشیده نیست،حضور این قشر پویا و فهیم،در پرتو شجاعت طبع، آزادگی و بلند همتی رمز محبوبیت و مقبولیت صاحبان شریف قلم و فعالان عرصه خبر را رقم زده است. 

  اینجانب ضمن عرض شادباش به مناسبت عید سعید غدیرخم، فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز نکوداشت روز خبرنگار را به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، عکاسان خبری و صاحبان اندیشه در استان فرهنگ خیز قزوین تبریک و تهنیت عرض نموده و بصورت ویژه از مساعی ارزنده خبرنگاران متعهد استان در عرصه اطلاع رسانی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا صمیمانه قدردانی می کنم.
 از درگاه خداوند رحمان، تندرستی و توفیق روز افزون همه عزیزان را درظلّ توجّهات حضرت ولی‌عصر (عج ) و تحت زعامت  مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)مسئلت می‌نمایم. 

قلمتان نگارنده حقیقت
 
هدایت الله جمالی پور –  استاندار قزوین –  ۱۶مرداد۱۳۹۹