۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 9961
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
  • ارسال توسط :
استاندار قزوین از تلاش هنرمندان و خبرنگاران تقدیر کرد
استاندار قزوین از تلاش هنرمندان و خبرنگاران تقدیر کرد

استاندار قزوین از تلاش هنرمندان و خبرنگاران تقدیر کرد

با عنایت خداوند متعال، سایه سلامتی و شادابی بر این سرزمین مقدس و مردمانش تا ابد گسترده باشد.

به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، در این پیام آمده است: بیماری کرونا امروز به عنوان موضوع و اولویت اصلی کشور ما بوده و دارای ابعاد مختلف بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

برای مدیریت این پدیده علاوه بر اقداماتی که توسط حاکمیت صورت می‌گیرد، به یک اجماع و همبستگی ملی و اقدام مؤثر همه اقشار مردم به ویژه گروه‌های مرجع نیاز است.

گروه‌های مرجع فرهنگی و هنرمندان و رسانه‌ها می‌توانند در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با تولیدات متنوع خبری و فرهنگی و هنری، اثرات مهمی برجای گذارند و با انتشار آنها به ویژه در فضای مجازی در فرهنگ سازیِ اثرگذار در این راستا کارگشا باشند.

در ادامه این پیام آمده است: الحق و الانصاف که هنرمندان، انجمن‌های فرهنگی، هنری، خبرنگاران و رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در استان قزوین از ابتدای شیوع این بیماری همراه مردم و مسئولان بودند و کارهای بسیار بزرگی انجام دادند.

لازم می‌دانم از همه عزیزان فعال در عرصه فرهنگ و هنر و رسانه به ویژه فعالان فضای مجازی و تولید محتوا که در امر آگاه سازی مردم با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا حضور و فعالیت جدی کردند، تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم با این گونه اقدامات ارزشمند و همراهی متعهدانه مردم و با عنایت خداوند متعال، سایه سلامتی و شادابی بر این سرزمین مقدس و مردمانش تا ابد گسترده باشد.