۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 25722
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
  • ارسال توسط :
استارت کار سیاسی در آرامستانها!
استارت کار سیاسی در آرامستانها!

استارت کار سیاسی در آرامستانها!

آقای سرپرست! لطفا به کار اصلی سازمانِ خود بپردازید!

حسن شکیب زاده
خبر: سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین گفت: کارگروه مذهبی-فرهنگی سازمان آرامستان های قزوین با هدف تقویت ابعاد مذهبی-فرهنگی در کلیه برنامه های عملیاتی تشکیل می شود.(پایگاه خبری وقایع خبری/ ۲۳شهریور۱۴۰۰)
** تنها سازمانی که طی ادوار گذشته، به خصوص با مدیریت بدون حاشیه ی حسین عمویی و بدون ورود به امور سیاسی، همواره کار صاحب مردگان را راه انداخته و مسکن مردگانِ شان را تامین کرده و حداقل مردم در زمان حیاتشان از این بابت تاکنون کمتر دغدغه ای داشته اند، سازمان آرامستانها بوده. سازمانی که قطعا با تشکیل “کارگروه فرهنگی- مذهبی” و به بهانه ی کار فرهنگی! وارد فاز سیاست و اموری خواهد شد که نه تنها هیچ ارتباطی با شرح وظایف این سازمان ندارد، بلکه به مرور زمان، فرمان از دست سازمان خارج شده و به دست عده ای خواهد افتاد که این حداقلهای دلخوشی مردم هم از آنها گرفته خواهد شد. از طرفی مگر این همه دستگاههای فرهنگی ریز و درشتی که در تشکیلاتهای زندگان هستند، تاکنون چه گلی به سر فرهنگ این شهر زده اند که حالا با تشکیل کارگروههای اینچنینی در آرامستانها، زده شود؟
آقای سرپرست! لطفا به کار اصلی سازمانِ خود بپردازید و کار فرهنگی و مذهبی را بگذارید به عهده ی ادارت و سازمانهای عریض و طویلی که با بودجه های کلان و شرح وظایف آن چنانی، زانوی ندانمکاری و بی تدبیری بغل گرفته اند!