۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 26589
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۹
  • ارسال توسط :
اسامی افراد ممنوع الخروج در سامانه «ثبت من» به روز است
اسامی افراد ممنوع الخروج در سامانه «ثبت من» به روز است

اسامی افراد ممنوع الخروج در سامانه «ثبت من» به روز است

در درگاه الکترونیکی "ثبت من" مشخص است که چه افرادی ممنوع الخروج هستند .

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور: اسامی افراد ممنوع الخروج در سامانه «ثبت من» به روز است و افراد می‌توانند با مراجعه به این درگاه از وضعیت ممنوع الخروجی خود آگاه شوند.

به گزارش “وقایع خبری”؛ ذبیح الله خداییان به خبرنگاران رسانه ها گفت: در درگاه الکترونیکی “ثبت من” مشخص است که چه افرادی ممنوع الخروج هستند و کاملا هم اطلاعات این درگاه بروز است و افراد با مراجعه به این درگاه از ممنوع الخروجی خود می‌توانند مطلع شوند و نیازی به استعلام از سازمان ثبت نیست.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: همچنین هرکسی با مراجعه به سامانه «ثبت من» می‌تواند اطلاعات مربوط به املاک ثبتی، شرکت‌ها و نشان‌های ثبت شده و همچنین همه خدمات ثبتی را که ارائه می‌دهیم از این سامانه دریافت کند.
سخنگوی قوه قضاییه همچنین اظهار داشت: ممنوع کردن به کارگیری قضات در امر وکالت، محروم کردن جامعه از افرادی است که سال‌های سال تجربه کسب کردند و می‌توانند خدمات شایانی ارائه دهند و اگر قرار است اصلاحاتی درمورد وکالت صورت گیرد باید با کمک قوه قضاییه، دولت و کانون وکلا لایحه جامعی در این خصوص تهیه شود که هم قوانین به روز و هم نواقص امر برطرف شود.