۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » ریاست جمهوری
  • شناسه : 6355
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
  • ارسال توسط :
از یارانه سوخت، مردم نیازمند بیشتر از مردم غیر نیازمند استفاده  کنند
از یارانه سوخت، مردم نیازمند بیشتر از مردم غیر نیازمند استفاده  کنند

از یارانه سوخت، مردم نیازمند بیشتر از مردم غیر نیازمند استفاده کنند

ملت ایران از یک آزمون تاریخی دیگر سربلند بیرون‌آمدند

رئیس جمهوری گفت: ملت ایران از یک آزمون تاریخی دیگر سربلند بیرون‌آمدند و نشان دادند علیرغم مشکلات اقتصادی و گله‌ها از مدیریت کشور، هرگز نخواهند گذاشت آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز چهارشنبه در جلسه هیات وزیران گفت:  مردم ما به خوبی آگاه هستند که هدف اصلی خودکفایی کشور در زمینه تامین انرژی است برای اینکه ما محتاج به بیرون نباشیم و بتوانیم با تولیدی که در داخل انجام می‌دهیم انرژی مورد نیاز را به صورت صحیح و مصرف درست اجرا و عمل کنیم و همچنین یک مقدار عدالت را در جامعه پیاده و اجرا کنیم یعنی از یارانه سوخت، مردم نیازمند بیشتر از مردم غیر نیازمند استفاده کنند.
رئیس جمهوری افزود: آنچه حاصل طرح اصلاح قیمت بوده به ۱۸ میلیون جمعیت متوسط و یا کم درآمد پرداخت می شود که خوشبختانه همان طور که اعلام شده بود دومرحله آن اجرا و عملیاتی شد. در تاریخ ۲۷ آبان  این وجه در حساب هفت میلیون و ۸۵۰ هزار خانوار ،  و ۲۹ آبان هم این وجه در حساب چهار میلیون و ۴۴۸ هزار خانوار واریز شد و مابقی ۱۸ میلیون هم شنبه پرداخت خواهد شد.
روحانی یادآورشد: البته ممکن است برخی از افراد این طرح اصلاح شامل آنها بشود، شاید یارانه هم انصراف داده بودند و داخل این گروه ها باشند و باید توضیحات بیشتری در این طرح جدید برای مردم بیان شود.