۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » مازندران
  • شناسه : 29290
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
  • ارسال توسط :
از کارهای مهمی که دولت باید انجام بدهد صدور  آسان مجوز کسب و کار است
از کارهای مهمی که دولت باید انجام بدهد صدور  آسان مجوز کسب و کار است

از کارهای مهمی که دولت باید انجام بدهد صدور آسان مجوز کسب و کار است

مازندران باید استان پایلوت برای توسعه روابط تجاری با کشورهای منطقه شود

رییس جمهور  جمعه شب و در پایان سفر یک روزه به استان مازندران در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی با بیان اینکه کشاورزی باید برای کشاورز بصرفد، گفت: در سفر به استانهای مازندران و گلستان بیشترین اعتبار اختصاص داده شده به بخش کشاورزی است.

وی تاکید کرد: باید با خرید تضمینی محصولات، کشاورزان را کمک کنیم.

رییس جمهور در ادامه به وضعیت زمین چمن شهید وطنی قائم شهر اشاره و خاطرنشان کرد: از الان تا ۴ ماه آینده حدکثر زمانی است که ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر باید برای بازیهای خانگی تیم نساجی آماده شود تا هواداران و علاقمندان تیم ریشه دار نساجی بتوانند از حق میزبانی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: بندر امیرآباد یکی از بنادر مهم شمال کشور برای واردات و صادرات است و باید تلاش کنیم تا این بندر مجهز شود.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی افزود: تاکیدها بر توسعه زیر ساختهای بندر امیرآباد است تا مازندران، استان پایلوت برای توسعه روابط تجاری با کشورهای منطقه شود.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی نتوانستیم با مردم از نزدیک دیدار داشته باشیم و امیدواریم دوباره بزودی به این استان سفر کنیم تا با مردم از نزدیک دیدار و گفتگو داشته باشم.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی گفت: اولین منبع درآمد استانها صندوقی است که پیش بینی شد از درآمد حق مالکانه معادن تامین شود، دومین منبع درآمد نیز فروش اموال مازاد دولت است که با توجه به لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ هر استان می تواند با فروش اموال مازاد، طرحهای نیمه تمام را به اتمام برساند.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: از کارهای مهمی که دولت باید انجام بدهد صدور آسان مجوز کسب و کار است تا سرمایه گذار با خیال راحت سرمایه گذاری کند.

به گفته وی برای تکمیل رشد ۸ درصدی اقتصادی کشور؛  افزایش سرمایه گذاری و افزایش بهره وری باید مورد نظر باشد.