۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 38377
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
  • ارسال توسط :
از پوستر دومین جشنواره منطقه‌ای طنز ادبی “مثلث” رونمایی شد
از پوستر دومین جشنواره منطقه‌ای طنز ادبی “مثلث” رونمایی شد

از پوستر دومین جشنواره منطقه‌ای طنز ادبی “مثلث” رونمایی شد

آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره 20 دیماه 1402 است

از پوستر دومین جشنواره منطقه ای “طنز ادبی مثلث” با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیر اسناد و کتابخانه‌ ملی قزوین و برخی استادان فرهنگ، هنر و رسانه استان در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین رونمایی شد.

گفتنی است اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دومین جشنواره منطقه ای طنز ادبی”مثلث” را با هدف کشف، جذب و پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری و ترویج و معرفی طنز فاخر و همچنین پاسداشت سه چهره ی ملی و  مثلث طنز کشور (عبید زاکانی، اشرف الدین حسینی و علی اکبر دهخدا) در استانهای قزوین، گیلان، همدان، البرز و زنجان برگزار می کند.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می بایست آثار خود را صورت تایپ شده در نرم افزارword  به شبکه اجتماعی پیام رسان ایتا به شماره تماس ۰۹۰۵۰۳۵۹۵۱۲ به همراه یک قطعه عکس پرسنلی ۳*۴ و مشخصات کامل خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس (همراه و ثابت) ارسال نمایند.

شایان ذکر است آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار ۲۰ دیماه ۱۴۰۲ است و معرفی برگزیدگان و مراسم اختتامیه همزمان با فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر  برگزار خواهد شد.