۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 29569
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۵۴
  • ارسال توسط :
از “وقایع خبری” تقدیر شد
از “وقایع خبری” تقدیر شد

از “وقایع خبری” تقدیر شد

پایگاه خبری وقایع خبری در طول سال 1400 تعداد 72مورد خبر،گزارش و مصاحبه از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین منتشر کرده است.

در مراسمی و با حضور حجت الاسلام مجیدی ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و حجت الاسلام نوروزی، رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین از آرش شایسته نیا ، مدیرمسوول پایگاه خبری “وقایع خبری “ با اهدا تندیس و لوح تقدیر به عنوان رسانه فعال در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه تقدیر شد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است:

در هیاهوی رسانه های مدرن و در عصر ارتباطات روزمره ،قلم زدن و حرکت در حوزه ارزش های اسلامی قدم زدن در وادی فضلیت را به همراه دارد . حضور مستمر و پایدار شما در اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و فعالیت های اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه را ارج می نهیم.

در این مراسم از معاون خبر صدا و سیمای مرکز قزوین ، خبرنگار روزنامه ولایت و مدیرمسوول پایگاه خبری بسیج قزوین نیز تقدیر شد.

خاطر نشان می سازد که بر اساس آمار و اطلاعات روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ، پایگاه خبری وقایع خبری در طول سال ۱۴۰۰ تعداد ۷۲مورد خبر،گزارش و مصاحبه از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین منتشر کرده است و پس از خبرگزاری بسیج قزوین در جایگاه دوم قرار دارد