۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » اقتصاد
  • شناسه : 16786
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
  • ارسال توسط :
از هنر‌های ستاد فرمان اجرایی این بوده است که تولید ثروت  کند
از هنر‌های ستاد فرمان اجرایی این بوده است که تولید ثروت  کند

از هنر‌های ستاد فرمان اجرایی این بوده است که تولید ثروت کند

راهکار مبارزه با فقر و فساد و تبعیض ، اجرای عدالت است.

وقایع خبری – حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم شکرانه ایجاد ۱۵۰ هزار شغل با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) افزود: شاید اگر همه تلاش‌های ستاد اجرایی را می‌شد به نمایش گذاشت مشخص می‌شد گام‌های ارزشمند و ماندگاری در جهت تولید و اشتغال و کار دانش بنیان و تحقق منویات مقام معظم رهبری برداشته شده است و از ریاست ستاد و اعضای فرهیخته ستاد تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از هنر‌های ستاد فرمان اجرایی این بوده است که تولید ثروت کند و نیرو‌های کارآمد را گرد هم آورد و چهره‌هایی که در حد وزیر و یا معاون وزیر هستند.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه امروز با مشکلات و تنگنا‌هایی مواجهیم که دشمن برای ما ایجاد کرده است، افزود: گام‌های بسیاری در این چهل سال برداشته شده؛ اما باید گام‌های بیشتری برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه فقرزدایی و محرومیت زدایی از مسائل مهم است، گفت: در مملکتی که در جای جای آن ثروت خوابیده است نباید چهره کریه فقر مناطق مختلف کشور ما را بپوشاند.

رئیس قوه قضاییه فقر را محصول بی عدالتی اجتماعی دانست و بیان داشت: راهکار مبارزه با فقر و فساد و تبعیض اجرای عدالت است.

حجت الاسلام رییسی ادامه داد: به هیچ عنوان نباید سیاست‌های اقتصادی، منافع ملی و دستیابی به منافع ملی را به آنچه در خارج این مرز‌ها می‌گذرد گره زد. می‌شود با همین ظرفیت و نیروی کار جوان کار‌های ماندگاری در کشور انجام داد.

وی گفت: از بن دندان این سخن رهبری را باور دارم که راهکار رفع مشکلات این کشور در درون است و هیچ مشکل حل نشدنی در کشور وجود ندارد.