۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » اقتصاد » قزوین
  • شناسه : 35714
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
  • ارسال توسط :
از نمایشگاه گل و گیاه قزوین بازدید نمایید
از نمایشگاه گل و گیاه قزوین بازدید نمایید

از نمایشگاه گل و گیاه قزوین بازدید نمایید

بازدید از این نمایشگاه رایگان است.

نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، سوغات، هدایا و صنایع دستی از ۱۱ اردیبهشت ماه و به مدت ۵روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین آماده بازدید علاقمندان به گل و گیاهان دارویی خواهد بود .

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، احمد خورگامی مدیرعامل این شرکت با بیان خبر به وقایع خبری گفت: نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، سوغات، هدایا و صنایع دستی از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین افزود: ۸۰ مشارکت کننده از استان‌های مرکزی، گیلان، مازندران، البرز، قزوین، همدان، کرمانشاه، کرمان، یزد، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، قم و تهران محصولات و تولیدات خود را عرضه خواهند نمود.

وی در پایان ادامه داد: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی را به منظور آشنایی با انواع گل و گیاه آپارتمانی ،باغچه ای و تزئینی ، انواع ادوات باغبانی شامل نهاده ها ،کود ، سم و تجهیزات باغبانی و همچنین آشنایی با سوغات و هدایای استان‌های دیگر برای بازدیدکنندگان فراهم خواهد نمود و در مدت برگزاری پذیرای بازدید عموم خواهیم بود.