۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 38825
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
  • ارسال توسط :
از مرزهای عقیدتی و  سیاسی خود در هر لحظه صیانت می‌کنیم
از مرزهای عقیدتی و  سیاسی خود در هر لحظه صیانت می‌کنیم

از مرزهای عقیدتی و سیاسی خود در هر لحظه صیانت می‌کنیم

دشمن بداند که ما بیداریم و تمام ظرفیت‌ها را برای خدمت‌رسانی به میدان آورده‌ایم .

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در رزمایش توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مؤمنانه که امروز ۱۲ دی ۱۴۰۲ در محل سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، گفت: در این رزمایش برای کمک به ولی نعمتان، دست خود را بلند کرده‌ایم و این فرصت را فراهم کردیم تا دیگران هم به ما بپیوندند که قطعاً این امر بخشی از وظایف ما در سپاه و بسیج سازندگی است. برای برگزاری این رزمایش تلاش شبانه‌روزی انجام شده است و در برگزاری این رزمایش تمام توان خودمان را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم به نیازمندان کمک کنیم.

سردار رفیعی آتانی در پایان خاطرشان کرد: ارزش ریالی هر یک از بسته‌های تهیه شده در این رزمایش ۶۰۰ هزار تومان است و جامعه هدف جهت توزیع این بسته‌ها با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شناسایی شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حاج قاسم گفت: حاج قاسم در جلسه فرماندهان عالی رتبه جبهه مقاومت خودش را برادر همگان معرفی می‌کرد در حالی که فرمانده بود و این موضوع بزرگترین دستاورد در جبهه مقاومت است.

وی خطاب به دشمنان گفت: دشمن بداند که ما بیداریم و خیال نکند اگر مشغول برگزاری رزمایش‌هایی همچون کمک مؤمنانه هستیم حواسمان پرت می‌شود، بلکه ما دستمان روی ماشه سلاح‌هایمان است و از مرزهای عقیدتی و سیاسی خود در هر لحظه صیانت می‌کنیم. دشمن بداند که ما بیداریم و تمام ظرفیت‌ها را برای خدمت‌رسانی به میدان آورده‌ایم و معتقدیم سپاه و بسیج برای رضایت خدا، به خلق خدا خدمت می‌کند.