۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » فرهنگ و هنر » قزوین » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 27240
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
  • ارسال توسط :
از فعالان رسانه ای در حوزه کتاب و کتابخوانی تقدیرشد
از فعالان رسانه ای در حوزه کتاب و کتابخوانی تقدیرشد

از فعالان رسانه ای در حوزه کتاب و کتابخوانی تقدیرشد

"وقایع خبری" در دوران شیوع بیماری کرونا بیش از صد عنوان کتاب را به مخاطبان و علاقمندان به کتاب معرفی کرده است.

در آیین تقدیر از فعالان رسانه ای در حوزه کتاب و کتابخوانی که در آستانه بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزارشد ، از مدیر مسوول پایگاه خبری “وقایع خبری” به پاس ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی کتاب های خوب تقدیر شد .

در این مراسم که با حضور دکتر محمد حسین اسماعیلی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دکتر فاطمه محمد بیگی ، مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان و جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار شد ، اسماعیلی با تقدیر از رسانه ها به دلیل ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت : کتاب ماندگارترین رسانه در طول تاریخ بشر بوده است و این رسانه در طول تاریخ و تا به امروز نقش مهمی را در انتقال دانش، اندیشه ها و تجارب بشری بر عهده داشته است.

در ادامه این مراسم دکتر محمد بیگی نیز با تقدیر از رسانه ها ی استان که ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش می نمایند ، به طرح عضویت رایگان تمامی کتابخانه های استان قزوین اشاره کرد و افزود: این عضویت به صورت غیر حضوری نیز انجام خواهد شد .

در پایان از پوستر پویش استانی کتابخوانی در فضای مجازی با عنوان #جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم” رونمایی شد

اشاره می شود که پایگاه خبری “وقایع خبری” در دوران شیوع بیماری کرونا بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب را به مخاطبان و علاقمندان به کتاب معرفی کرده و گزارش هایی را در حوزه کتاب و کتابخوانی منتشر کرده است .