۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 8979
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۴۱
  • ارسال توسط :
از ظرفیت و توانمندی نیروی سپاه و ارتش  در استان استفاده می شود
از ظرفیت و توانمندی نیروی سپاه و ارتش  در استان استفاده می شود
به منظور ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی در استان

از ظرفیت و توانمندی نیروی سپاه و ارتش در استان استفاده می شود

ساعات کاری ادارات ،سازمان ها و بانک های استان قزوین سه ساعت کاهش یافت

به گزارش ” وقایع خبری “و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سید حسین بی نیاز در این باره اظهار داشت: با تشکیل کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری از کرونا در استانداری مقرر شد از ظرفیت و توانمندی نیروی سپاه و ارتش به منظور ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی در استان استفاده شود.

بی نیاز افزود: در این نشست همچنین مقرر شد همه امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌ها در استان برای مقابله و مهار کرونا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

وی با اشاره به کاهش سه ساعته کار ادارات و بانک‌ها در استان تا پایان هفته جاری، اظهار داشت: بر این اساس مدیران دستگاه‌ها هیچ گونه ممانعت و سخت گیری نسبت به مرخصی کارمندان نخواهند داشت و در صورت امکان از ظرفیت دورکاری برای کارکنان خود به ویژه بانوان و کارمندان جانباز و دارای بیماری زمینه‌ای استفاده می‌کنند.

بی نیاز تصریح کرد: استقرار تیم‌های بهداشتی برای رصد وضعیت سلامت مسافران عبوری در مبادی ورودی و خروجی استان و همچنین اماکن پرترافیک و پرازدحام از دیگر مصوبات این نشست بود.

وی ضمن قدردانی از خدمات نیروهای جان بر کف درمانی در بیمارستان‌ها گفت: به منظور حفظ سلامت کادر درمانی از رسانه‌ها درخواست می‌شود با اطلاع رسانی درست به شهروندان اعلام شود که افراد عادی نیاز به استفاده از ماسک ندارند تا اقلام بهداشتی مانند ماسک به میزان کافی در اختیار بیماران و همچنین پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مقابله با کرونا هستند قرار گیرد.

بی نیاز از رسانه‌ها خواست به منظور جلوگیری از ایجاد جو روانی منفی و شایعه پردازی در فضای مجازی اخبار مربوط به آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ابتلاء به کرونا را هر روز بعدازظهر از طریق اعلام عمومی سخنگوی وزارت بهداشت و مسئول اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا که در شبکه خبر پخش می‌شود دنبال کنند و از درج هرگونه اخبار غیررسمی در این خصوص خودداری کنند.