۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 36816
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
  • ارسال توسط :
از رسانه های برتر درجشنواره مطبوعات قزوین تقدیر شد
از رسانه های برتر درجشنواره مطبوعات قزوین تقدیر شد

از رسانه های برتر درجشنواره مطبوعات قزوین تقدیر شد

در بخش خبر به نظر هیئت داوران هیچ اثری شایسته رتبه نشد.

وقایع خبری: اختتامیه نهمین جشنواره رسانه های استان قزوین ویژه مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و فعالان فضای مجازی با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات  و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد، کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، غفوری فرماندار البرز، امامقلی مدیر حوزه هنری استان در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

**صاحبان آثار برتر

در بخش تیتر رتبه اول به محمد بهرامی از روزنامه ولایت رسید، در عکس امین رحمانی از صدا و سیما، در بخش کلیپ و ویدیوی خبری علی خدابنده معرفی شدند.

در بخش خبر به نظر هیئت داوران هیچ اثری شایسته رتبه نشد.

photo_2023-07-12_22-51-41

در بخش گزارش و تحلیل حیدر ولی‌زاده از پیام شهر، در بخش مصاحبه از روزنامه ولایت، رومینا اسماعیل پور بعنوان نفرات اول برگزیده شدند، در سرمقاله و یادداشت سید عبدالله قریشی از نشریه امید البرز، درحوزه مجازی پارسا عابدیها و مرتضی رحمانی، بعنوان برتر معرفی شدند.

همچنین رتبه دوم در بخش تیتر به محمدرضا مقدم از رسانه ولایت رسید، امیرعلی رضایی از هفته نامه نسیم قزوین به عنوان نفر سوم معرفی شد و در گزارش عکس نیز علیرضا نصری و محمد جواد امینی سوم شدند.

در کلیپ و ویدیوی خبری ابوالفضل سلیمی و امیر حسین نصرت پور، گزارش و تحلیل از روزنامه ولایت خانم آرزو سلخوری و حبیب هوشیار از امید البرز؛ در بخش مصاحبه آرزو سلخوری از ایسنا رتبه های دوم را کسب کردند و  رتبه سوم مشترک در مصاحبه به معصومه امینی و فریبا رحیمی رسید.

در بخش سرمقاله و یادداشت رتبه دوم به ولی الله حسین زاده از روزنامه ولایت، سید فاطمه قریشی از امید البرز سوم شد و در فضای مجازی هم عرفان زائرپور صاحب رتبه شد.