۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 31425
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۲
  • ارسال توسط :
از دستاوردهای نمایشگاه برقراری ارتباط میان  تولیدکننده و مصرف کننده است
از دستاوردهای نمایشگاه برقراری ارتباط میان  تولیدکننده و مصرف کننده است
معاون سیاسی امنیتی استانداری درحاشیه نمایشگاه تخصصی طبیعت گردی گفت:

از دستاوردهای نمایشگاه برقراری ارتباط میان تولیدکننده و مصرف کننده است

آشنایی تولیدکنندگان وسایل ورزشی و کوهنوردی با یکدیگر نیز می تواند زمینه همکاری های بیشتر را مهیا کند و سود اقتصادی برای طرفین ایجاد کند.

نمایشگاه تخصصی کمپینگ وتجهیزات طبیعت گردی با حضور ابوالحسن کبیری، معاون سیاسی امنیتی استانداری، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان و احمد خورگامی ،مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری به خبرنگاران گفت: نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی و لوازم ورزشی از رویدادهای بسیار خوبی است که می تواند نیاز ورزشکاران برخی رشته ها مانند کوهنوردی را برطرف کرده و عده بیشتری را به ورزش و طبیعت گردی و آفرود و ورزش های بانشاط آشنا کند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از دستاوردهای این نمایشگاه برقراری ارتباط میان تولیدکننده و مصرف کننده است و این فرصت شرایط آشنایی تولیدکنندگان وسایل ورزشی را هم با یکدیگر مهیا می کند که می تواند نتایج خوبی داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: خیلی از کسانی که به وسایل ورزشی کوهنوردی نیاز دارند با حضور در این نمایشگاه می توانند برخی از نیازهای خود را تامین کرده و از مراجعه به تهران و سایر استانها جلوگیری شود.

کبیری اظهارداشت: َآشنایی تولیدکنندگان وسایل ورزشی و کوهنوردی با یکدیگر نیز می تواند زمینه همکاری های بیشتر را مهیا کند و سود اقتصادی برای طرفین ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: مسئولان استان هم می توانند با ظرفیت های واحدهای تولیدکننده در عرصه وسایل کوهنوردی و طبیعت گردی آشنا شده و از فعالان این عرصه حمایت کرده و به رونق تولید کمک کنند.

کبیری یادآورشد: در صورت ارائه طرح های تولیدی از سوی شرکت کنندگان می توانیم آنها را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط لازم زمینه استفاده از تسهیلات دولتی را برایشان مهیا کنیم.

وی درپایان اضافه کرد: حضور جوانان و نوجوانان در این نمایشگاه و دیدن خودروهای آفرود و انواع موتورسیکلت های مسابقات رالی حتما ذهنیت خوبی در میان گروههای مختلف سنی ایجاد می کند که به ایجاد زمینه آشنایی با فضای گردشگری و رفتن به کمپ ها هم کمک خواهد شد. 

اشاره می شود در این نمایشگاه مشارکت کنندگانی از استان های قزوین، تهران، البرز، مازندران و آذربایجان شرقی محصولات خود را در حوزه های تجهیزات طبیعت گردی، کوه نوردی، صخره نوردی، ماشین های کمپر و کاروانی، خودروهای سافاری در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.