۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فناوری اطلاعات
  • شناسه : 27906
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۱
  • ارسال توسط :
از اینترنت بی‌کیفیت شکایت کنید
از اینترنت بی‌کیفیت شکایت کنید

از اینترنت بی‌کیفیت شکایت کنید

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ به‌منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌ها راه‌اندازی شده است.

مشترکان اینترنت می‌توانند درصورت مشاهده عدم تطبیق سرعت فروخته‌شده و سرعت دریافتی، حجم خریداری‌شده و حجم دریافتی از سوی اپراتورها، موضوع را در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات با آدرسcra.ir.195 ثبت کنند.
به‌گزارش “وقایع خبری ” به نقل از ایسنا، سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ به‌منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان در حالی راه‌اندازی شده است که کاربران سرویس‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می‌توانند با مراجعه به  سایت https//195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵، شکایت‌های خود را از سرویس‌های مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند. همچنین با راه‌اندازی سامانه نت‌سنج پلاس، هر ایرانی در هر مکانی می‌تواند ببیند که چه شرکت‌هایی خدماتشان ارائه می‌شود؟ کیفیت پوشش چگونه است؟ میزان سرعتی که می‌تواند دریافت کند چقدر است؟ همچنین کاربر می‌تواند ببیند که شکایات مردم در آن منطقه چه بوده است و ازسوی دیگر اندازه‌گیری‌های کیفی چه می‌گویند؟
همچنین علاوه بر اطلاعات رگولاتوری، نظراتی که کاربران منعکس می‌کنند هم در این سامانه وجود دارد و هر یک از کاربران در هر نقطه از کشور می‌توانند انتخاب کنند که کدام اپراتور چه سرویسی می‌دهد و از نظرات سایر مردم هم مطلع شوند.