۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 6864
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
  • ارسال توسط :
از امروز تا  فردا ۳۰۰ میلیون تومان بابت بدهی  شهرداری  به بانک شهرپرداخت می شود
از امروز تا  فردا ۳۰۰ میلیون تومان بابت بدهی  شهرداری  به بانک شهرپرداخت می شود

از امروز تا فردا ۳۰۰ میلیون تومان بابت بدهی شهرداری به بانک شهرپرداخت می شود

جرایم کمیسیون ماده 100 منطقی نیست و موجب نارضایتی شهروندان قزوینی شده است

وقایع خبری : محسن حق‌شناس شب گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، گفت : پیشرفت فیزیکی نامطلوب پروژه‌های عمرانی در سال جاری هیچ ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد.

وی بیان کرد: طبق عملکرد شش ماهه شهرداری فقط ۹ پروژه عمرانی پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد دارد در حالی که نرخ بنزین طی ماه گذشته افزایش یافته است به همین دلیل این دو مهم را نمی‌توان به هم ربط داد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به انتخاب شهردار قزوین اشاره کرد و گفت: امروز ۴۰ روز است از انتخاب طاهرخانی به عنوان شهردار گذشته ولی هنوز حکم آن از وزارت کشور نیامده است.

حق‌شناس یادآور شد: سرپرست شهرداری قزوین که انتخاب شده نمی‌تواند برخی کارها را انجام دهد و یا تصمیم بگیرد به همین دلیل باید حکم شهردار قزوین سریعتر صادر شود.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: قزوین امروز وضعیت مبصری دارد که باید رئیس شورای اسلامی این شهر را از این حالت نجات دهد.عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: شهرداری قزوین باید هر سه ماه یک بار عملکرد خود را به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه دهد تا اعضا در جریان امور این نهاد باشند.

وی ابراز کرد: باید گلوگاه‌های مالی در مجموعه مدیریت شهری مشخص شود تا این گلوگاه‌ها را شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام کرد.

این عضو شورا به بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر اشاره کرد و گفت: از امروز تا فردا ۳۰۰ میلیون تومان بابت بدهی برای شهرداری هزینه محسوب می‌شود به همین دلیل باید هر چه سریعتر آن را پرداخت کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین سپس با اشاره به جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری قزوین ابراز کرد: جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ منطقی نیست و موجب نارضایتی شهروندان قزوینی شده به همین دلیل نیازمند اصلاح است.