۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سپاه » قزوین
  • شناسه : 7430
  • ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
  • ارسال توسط :
از ابتدا تکیه کلام رهبری  بی اعتمادی به آمریکا بود
از ابتدا تکیه کلام رهبری  بی اعتمادی به آمریکا بود

از ابتدا تکیه کلام رهبری بی اعتمادی به آمریکا بود

سرنوشت کشور را دست افراد نا اهل که طعم فقر و نداری را نکشیده اند ندهید

شهید قاسم سلیمانی در حیات خود خیرخواه بود و پس از شهادت هم رفتنش موجب خیر و برکت و وحدت شده است.

وقایع خبری : صبح امروز سه شنبه ، جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین با حضور در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را به فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تسلیت عرض نموده و ضمن اعلام پیروی از منویات مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای ، خواستار انتقام سخت از عاملان شهادت سزدار عرصه مقا.مت شدند .

در این دیدار سردار شاهرخی با تکریم مقام شهید سلیمانی گفت: شهید قاسم سلیمانی در حیات خود خیرخواه بود و پس از شهادت هم رفتنش موجب خیر و برکت و وحدت شده است.

سردار شاهرخی تصریح کرد: باید از شهادت سلیمانی‌ها درس بگیریم و ببینیم سلیمانی دنبال چه بود اما آنچه مسلم است این که شهید از تفرقه نگران بود و اگر قرار باشد یک گروه بنام چپ و راست همچنان موضوع کشور باشد دیگر چیزی از کشور باقی نمی‌ماند.

وی با تاکید بر وحدت واقعی خاطر نشان کرد: باید شعار را کنار بگذاریم و دنبال وحدت واقعی باشیم و از سیره شهید اقتباس کنیم . مطمئن باشید انتقام سختی از اردوگاه دشمن خواهیم گرفت و شادی امروزشان را به عزا تبدیل خواهیم کرد و انتقام ما سخت، قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

این مقام عالی سپاه با اشاره به سیره و ویژگی های شهید سلیمانی تصریح کرد: سلیمانی ولایت را فصل الخطاب می‌دانست و دنبال پیاده کردن سیاست‌های رهبری بود و هرگز در فرمان رهبری اجتهاد نمی‌کرد هرچند ابتکار و خلاقیت در اجرا داشت.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین بااشاره به بدعهدی های آمریکا و عدم اعتماد به وی و برنامه های شیطانی رییس جمهورآمریکا تصریح کرد: از ابتدا تکیه کلام رهبری بی اعتمادی به آمریکا بود اما برخی تردید کردند و برخی دیدگاه دیگری داشتند در حالی که ما در گذشته تجربه کرده بودیم و هنگامی که ذخایر اورانیوم غنی شده را کاهش دادیم و سانتریفیوژها را تقلیل دادیم آن زمان هم آمریکا متعهد نبود و در حالی که همین کشور با عراق معاهده امنیتی داشت اما سر بزنگاه به این کشور کمک نکرد و همه این مسائل نشان می‌داد پایبند به هیچ تعهدی نیست اما چرا تردید کردیم.

سردار پاسدارشاهرخی با تاکید بر جایگاه رسانه ها در نزد افکارعمومی گفت: شما رسانه‌ها مرجع هستید و می‌توانید غبار را پاک کنید و راه درست را به جامعه نشان دهید همان گونه که در حوادث آبان ماه امسال رسانه‌های قزوین موفق و خوب عمل کردند و نقش آفرین شدند امروز هم می‌توانند نقش محوری و اطلاع رسانی و روشنگری خود را بدرستی ایفا کنند.

وی با توجه به نظرسنجی های انجام شده پس از حوادث آبان ماه در کشور و نتایج آن گفت : در یک نظرسنجی انجام شده از حوادث اخیر مشخص شد که بیکاری، گرانی معاش و اقتصاد بیش از ۷۲ درصد دغدغه مردم بوده لذا امروز باید کسانی وارد مجلس شوند که این فقر را کشیده باشد .

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تاکید کرد: شما رسانه‌ها اجازه ندهید افراد مرفه و کاخ نشین تصمیم گیرنده مردم باشند و وارد مجلس شوند و سرنوشت کشور را دست افراد نا اهل که طعم فقر و نداری را نکشیده اند ندهید زیرا بندرت صاحبان ثروت وقتی وارد مراکز قدرت شوند وضعیت مردم محروم را درک می‌کنند.