۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین
  • شناسه : 14590
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
  • ارسال توسط :
از ابتدای شهریور زمان فعالیت ادارات به روال عادی برمی گردد
از ابتدای شهریور زمان فعالیت ادارات به روال عادی برمی گردد

از ابتدای شهریور زمان فعالیت ادارات به روال عادی برمی گردد

فعالیت ادارات دولتی در سطح استان قزوین از ساعت ۷ و ۳۰ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه باز می‌گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: از ابتدای شهریور ماه زمان فعالیت ادارات به روال عادی و سابق برمی گردد.

به گزارش ” وقایع خبری ” ، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی گفت : با توجه به مصوبه ستاد کرونا، مدیریت بحران و همچنین در راستای کاهش حضور کارکنان در ادارت و دستگاه‌های دولتی به منظور حفظ سلامتی آنها و جبران ساعت کاری آنان از طریق دورکاری از اول مرداد ماه جاری ساعت کاری دستگاه‌های دولتی در سطح استان تغییر یافت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، با بالا رفتن دمای هوا و استفاده بیشتر از روشنایی روز به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق و آب که در برخی اوقات منجر به قطعی آنها در برخی مناطق استان می‌گردید، به درخواست این شرکت‌ها که مدعی بودند میزان مصرف آب تا ۳۰ درصد و برق تا ۱۰۰ مگاوات نیز افزایش یافته، مقرر شد از ابتدای مرداد ماه فعالیت کارکنان در ادارات دولتی محدود و از ساعت ۶ و ۳۰ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه باشد.

حبیبی اضافه کرد: با توجه به گزارش دوباره شرکت‌های آب و برق و همچنین مساعد شدن وضعیت دمای هوا، فعالیت ادارات دولتی در سطح استان از اول شهریورماه به حالت عادی، یعنی از ساعت ۷ و ۳۰ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه باز می‌گردد.