۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش زنان
  • شناسه : 33467
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۴۰
  • ارسال توسط :
ارتقاء رکورد‌های دختران اسکیت‌باز
ارتقاء رکورد‌های دختران اسکیت‌باز

ارتقاء رکورد‌های دختران اسکیت‌باز

سرپرست تیم ملی اسکیت بانوان گفت: رکورد‌های ملی‌پوشان در آخرین روز از اردوی آماده‌سازی تیم ملی با رشد قابل توجهی همراه بود.

منیر قهرمانی گفت: چهارمین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی اسکیت بانوان با حضور ۱۷ ورزشکار در پیست آزادی به مدت یک هفته برگزار شد، آن‌ها بهترین‌های ایران هستند که در جریان رقابت‌های لیگ برتر و دسته‌جات آزاد انتخاب شده‌اند.

وی گفت: براساس نظر اعضای کادر فنی برنامه‌های مدونی برای این ملی‌پوشان در نظر گرفته شده بود که به اجرا درآمد، طبق آن هر روز از ملی‌پوشان رکوردگیری شد تا سرمربی تیم ملی در جریان روند پیشرفت و رشد عملکرد اسکیت‌بازان قرار گیرد.

سرپرست تیم ملی اسکیت بانوان افزود: در طول این اردو کلاس‌های آموزشی و تفریحی به جز تمرین برای این تیم در نظر گرفته شد تا آن‌ها از نظر روحی و روانی هم به شرایط ایده‌آل دست پیدا کنند.

قهرمانی گفت: در اردو‌های آماده سازی، چون برنامه‌های تمرینی بطور مستمر در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، در هر روز ایرادات و اشکالات فنی آن‌ها را مشخص کرده و ورزشکاران تمرینات را برای رفع این موارد پیگیری کردند، بطوری که روزانه شاهد بالا رفتن سطح آمادگی هر یک از این ملی پوشان بودیم.

وی افزود: ملی‌پوشان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که شهریور به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود، آماده می‌کنند، همچنین بازی‌های آسیایی هانگژو را نیز مهر در پیش داریم که با چهار اسکیت باز در این پیکار‌ها حاضر می شویم.