۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » رسانه ها » روابط عمومی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 14437
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۱۸
  • ارسال توسط :
ارتباط مدیران با رسانه‌ها می‌تواند به همکاری و مشارکت  بیشتر مردم منجر شود
ارتباط مدیران با رسانه‌ها می‌تواند به همکاری و مشارکت  بیشتر مردم منجر شود

ارتباط مدیران با رسانه‌ها می‌تواند به همکاری و مشارکت بیشتر مردم منجر شود

بخشداران، دهیاران، شهرداران و اعضای شوراها خواست تا از ظرفیت رسانه‌ها به خوبی استفاده کنند.

اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار شهر محمدیه از تمامی خبرنگاران فعال رسانه های استان قزوین تقدیر کردند .

مهندس یحیی رحیم لو ،شهردار محمدیه در این مراسم با قدردانی از زحمات خبرنگاران گفت : فعالان رسانه در روزهای تلخ و شیرین در صحنه هستند و بدون خستگی و تعطیلی در مسیر اطلاع رسانی و روشنگری تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در مدیریت شهری افزود: ارتباط مدیران شهری با رسانه‌ها می‌تواند به همکاری و مشارکت بیشتر مردم منجر شده و به موفقیت در امور هم کمک کند و ما نیز آمادگی داریم برای حل مشکلات خبرنگاران در حد توان خود همکاری لازم را داشته باشیم.

رحیم لو بیان کرد: خبرنگاری یک کار بزرگ فرهنگی است و ما هم به اهمیت آن واقفیم و با تعریف پیوست فرهنگی در همه پروژه‌ها امیدواریم سهم خود را در این عرصه ادا کنیم.

شهردار محمدیه با اشاره به اهمیت ناحیه شهری مهرگان و مشکلات پنهان و آشکار این ناحیه از خبرنگاران خواست تا با بیان مشکلات این ناحیه مدیران و مسوولین استانی را برای رفع این مشکلات همراه شورا و شهرداری محمدیه نمایند .

فرماندار البرز نیز با توصیف و بیان سختی های کار خبرنگاری گفت : خبرنگاری شغل حساسی است که می تواند بابرقراری ارتباط مؤثر با مردم و مسئولان در رفع مشکلات مردم آنان با مسوولین سهیم شود .

وی با توجه به اهمیت نقش خبرنگاران بیان کرد: امروز هیچ رویدادی بدون حضور رسانه منعکس نشده و دیده نمی‌شود به همین دلیل ما نیز قدردان شما بوده و همیشه پاسخگوی خبرنگاران هستیم و اعتقاد داریم ارتباط قوی با رسانه‌ها می‌تواند به موفقیت در کارها منجر شود.

فرماندار شهرستان البرزدرپایان از بخشداران، دهیاران، شهرداران و اعضای شوراها خواست تا از ظرفیت رسانه‌ها به خوبی استفاده کنند.

فرهادی ،رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم با گرامیداشت یاد شهید صارمی گفت: روز خبرنگار به نام شهیدی جسور و مخلص نامگذاری شده و این شهید بزرگوار می‌تواند در اخلاق و جسارت و شجاعت الگوی دیگران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه گاهی شاهدیم که برخی افراد به نام خبرنگار با خبرهای جنجالی و غیر واقعی موجب تفرقه و بدبینی بین مسئولان و شوراها شده و به اختلافات دامن می‌زنند که این کار در شأن خبرنگاران نیست.از فعالان رسانه انتظار داریم به رسالت حرفه‌ای خود در اطلاع رسانی عمل کنند و موجب وحدت و یکپارچگی و تقویت امید و نشاط در جامعه شوند.

آرش شایسته نیا از فعالان حوزه رسانه و مدرس دانشگاه با اشاره به اهمیت رسانه ها در جامعه گفت:هرچند نقش رسانه ها در تمامی حوزه های جامعه بر هیچ مسوولی پوشیده نیست اما با همه این ها ، حوزه رسانه به مظلوم است و انتظار می‌رود متولیان از فعالان عرصه فرهنگ دفاع و حمایت کنند.

وی گفت: آنچه امروز مدیران نیاز دارند داشتن سواد رسانه است که گاهی این خلاء در میان برخی افراد دیده شده و موجب ایجاد فاصله میان مدیران و رسانه می‌شود.

مدیرمسوول پایگاه اطلاع رسانی “وقایع خبری ” افزود: باید رویکرد خود را به جایگاه رسانه تغییر دهیم تا از این ظرفیت برای حل مشکلات، بیان مطالبات، توسعه و فرهنگی سازی استفاده مطلوب شود.

در این مراسم فرض الله فرامرزی و مهری غیاثوند هم به نمایندگی از رسانه های حاضر به بیان دیدگاه های خود در حوزه رسانه پرداختند .

خبرنگاران رسانه در پایان از تعامل و ارتباط بسیار خوب مدیر روابط عمومی شورا و شهرداری شهر محمدیه قدردانی کردند .