۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 15968
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
  • ارسال توسط :
اربعین حسینی در صدا و سیمای مرکز قزوین
اربعین حسینی در صدا و سیمای مرکز قزوین

اربعین حسینی در صدا و سیمای مرکز قزوین

سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «طوبی»، «یک چله عاشقی» و «چراغ هدایت» اربعين سالار شهيدان را به سوگ مي نشيند.

سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «طوبی»، «یک چله عاشقی» و «چراغ هدایت» اربعين سالار شهيدان را به سوگ مي نشيند.
علی رحیمی ، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت : ویژه برنامه «طوبی» با هدف جریان سازی و تبیین فلسفه راهپیمایی اربعین از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می شود.
رحیمی گفت: این ویژه برنامه با دعوت از کارشناسان مذهبی استان به تشریح وقايع پس از عاشورا می پردازد تا این رویداد بزرگ اسلامی را برای مخاطبان تبیین کند.
وی افزود: پخش نوحه خوانی و عزاداری، ارتباط با گزارشگران حاضر در کربلا برای انعکاس حضور میلیونی زائران حسینی سراسر کشور و استان قزوین از بخش های دیگر این ویژه برنامه است. سیمای مرکز قزوین همچنین تا روز اربعین با پخش آیتمهای مناسبتی در خلال برنامه های «صبح بخیر قزوین» و «چهلستون» حال و هوای رسانه استانی را بیش از پیش حسینی خواهد کرد.
ویژه برنامه «طوبی» به تهیه کنندگی مهدی احمدی شانزدهم و هفدهم مهرماه از ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: رادیو قزوین هم به مناسبت اربعین حسینی با ویژه برنامه های «چراغ هدایت» و «یک چله عاشقی» همراه مخاطبان خواهد بود.
رحیمی گفت: این برنامه ها با هدف پاسداشت اربعین حسینی و همراهی با عزاداران و سوگواران حسینی از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش می شود.
وی اظهار داشت: در این دو ویژه برنامه اربعین حسینی فلسفه قیام حضرت سید الشهدا (ع) ، نهضت عاشورا و اهداف قیام امام حسین (ع) برای مخاطبان تبیین می گردد. معرفی الگوهای برتر عزاداری حسینی، بیان فلسفه عدد چهل در اسلام، انعکاس عزاداری مردم از راه دور در سوگ سرور و سالار شهیدان و نمایش و شور و شعور حسینی در عزاداری ها از مهمترین رویکردهای برنامه های رادیویی «چراغ هدایت» و «یک چله عاشقی» است.
ویژه برنامه عصرگاهی «چراغ هدایت» به تهیه کنندگی فرزانه عابدینی فر شانزدهم و هفدهم مهرماه ساعت ۱۹:۱۰ به مدت ۹۰ دقیقه و ویژه برنامه صبح اربعین با عنوان «یک چله عاشقی» به تهیه کنندگی سمانه برزگر ساعت ۹:۳۰ از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش می گردد.