۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 35347
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
  • ارسال توسط :
ارائه شاخص‌های حجاب به ریاست جمهوری و قوه قضائیه
ارائه شاخص‌های حجاب به ریاست جمهوری و قوه قضائیه

ارائه شاخص‌های حجاب به ریاست جمهوری و قوه قضائیه

مردم کشف حجاب را یک ویروس بیگانه و تعرض به هویت ملی و مذهبی خود می‌دانند

وقایع خبری:آیت الله کاظم صدیقی در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در خصوص وظایف سازمان و نهاد‌های دینی و فرهنگی در قبال مطالبه و دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه حجاب افزود: «حجاب» مطالبه همه مردم ایران است و در همه مجالس و مجامع این مطالبه از سوی اقشار مختلف مردم به ما و سایر مسئولان اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم کشف حجاب را یک ویروس بیگانه و تعرض به هویت ملی و مذهبی خود می‌دانند و از این مسأله ناراحت هستند، ادامه داد: مقام معظم رهبری برای چندمین بار به وضوح اعلام کردند که رعایت حجاب الزامی است و هم الزام شرعی و هم الزام سیاسی دارد، چون قانون کشور محسوب می‌شود بنابراین مسئولان جلسات مختلفی تشکیل دادند و خود حضرت آقا هم فرمودند همین افرادی که در خیابان‌ها کشف حجاب می‌کنند، اگر بدانند که پشت این مساله دشمنانشان قرار دارد این کار را نمی‌کنند.

خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاخص‌های حجاب را مدون کرده است و این شاخص‌ها به ریاست جمهوری و قوه قضائیه ارائه شده است که پس از بررسی‌های نهایی به ادارات ابلاغ می‌شود. در مراحل اجرا هم مجموعه عفت‌ها یعنی عفت لباس، چشم و برخورد در آن گنجانده شده است.

سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا ٢۶ فروردین با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.