۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران » شهرداری
  • شناسه : 5300
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۵۱
  • ارسال توسط :
ارائه تمامی  خدمات شهرداری تهران در کربلا تا دو روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت
ارائه تمامی  خدمات شهرداری تهران در کربلا تا دو روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت

ارائه تمامی خدمات شهرداری تهران در کربلا تا دو روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت

در حال حاضر ۴٠٠ نیروی خدماتی در نجف و هزار نیرو در کربلا برای خدمات رسانی به زائران مستقر هستند.

پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه حضور در محل اسکان خادم الحسین (ع) در کربلا، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهم اقدامات شهرداری تهران در اربعین امسال، گفت: در ستاد اربعین کشور ١٣ کمیته فعالیت می‌کنند که شهرداری تهران مسئولیت کمیته خدمات شهری را بر عهده دارد.

وی با تاکید بر حضور نیرو‌های شهرداری تهران در مناطق مرزی، شهر‌های کربلا و نجف و حدفاصل این دو شهر اظهار کرد: امسال در دو حوزه ورود کرده‌ایم؛ یکی حوزه مردمی با مخاطبین هیئات و افرادی که داوطلبانه در طول مسیر اقدام به نظافت و پاکسازی مسیر می‌کنند و موکب‌های عزاداری حضرت در طول مسیر و دیگری همکاری و برقراری تعامل با شهرداری‌های نجف و کربلا.

شهردار تهران به حضور نیرو‌های خدماتی در محدوده بلافصل حرم پرداخت و ادامه داد: وضعیت نظافت و خدمات رسانی در محدوده بلافصل حرم ( اطراف حرم ) با محدوده خارج از آن کاملا متفاوت است که بخشی از این امر حاصل تلاش همکاران ما در شهرداری تهران است.

حناچی ادامه داد: در حال حاضر ۴٠٠ نیروی خدماتی در نجف و هزار نیرو در کربلا برای خدمات رسانی به زائران مستقر هستند. ضمن اینکه، امسال هزار دستگاه اتوبوس در محل ورود زائران به عراق خدمات رسانی می‌کنند.

به گفته وی؛ ارائه تمامی این خدمات تا دو روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره گفتگو با مردم در طول مسیر و رضایت یا عدم رضایت آن‌ها درباره نحوه خدمات دهی مدیریت شهری تصریح کرد: امسال مردم از ما می‌پرسیدند که چرا شهرداری حضور ندارد. واقعیت این است که ما حضور داریم، اما بدون نام و نشان به سنت بسیاری از خادمان بی‌نام و نشان امام حسین (ع) خدمات رسانی می‌کنیم.

حناچی با تاکید بر اینکه خدمات شهرداری تهران در اربعین امسال اگر بیشتر از سال‌های گذشته نباشد، کمتر نیست، اضافه کرد: ما اصراری به تبلیغ در این زمینه نداریم و می‌خواهیم گمنام، خاضعانه و عاشقانه به زائرین امام حسین (ع) خدمات رسانی کنیم.