۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 26594
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۳۳
  • ارسال توسط :
اخذ سند بیش از ۴۷ هکتار از بستر رودخانه شترک در استان قزوین
اخذ سند بیش از ۴۷ هکتار از بستر رودخانه شترک در استان قزوین

اخذ سند بیش از ۴۷ هکتار از بستر رودخانه شترک در استان قزوین

با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی همکاران شرکت سند بیش از 47 هکتار از اراضی بستر رودخانه شترک اخذ گردید.

باتلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان سند بستر رودخانه شترک اخذ گردید.

به گزارش “وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، مهندس ملکی مدیر عامل این شرکت با بیان خبر فوق افزود: اخذ سند مالکیت اراضی بستر رودخانه های استان با هدف تثبیت مالکیت دولت و همچنین جلوگیری از تصرفات غیر مجاز و برخورد قانونی با متخلفین با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در حال انجام می باشد.
مهندس ملکی با اشاره به اقدامات صورت گرفته اضافه نمود: در ادامه اقدامات شرکت در این زمینه با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی همکاران شرکت سند بیش از ۴۷ هکتار از اراضی بستر رودخانه شترک اخذ گردید و این اقدام مهم در خصوص سایر رودخانه‌های استان نیز همچنان در دست اجرا می‌باشد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در پایان خاطرنشان شد: با توجه به اینکه رودخانه ها در بخشهای مختلف استان واقع شده اند لازم است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری با این شرکت به عنوان متولی حفاظت و صیانت از رودخانه ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت المال از اقدامات متصرفانه به حریم و بستر قانونی روخانه ها نیز جلوگیری بعمل آید.