۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بانکداری » قزوین
  • شناسه : 33421
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۸
  • ارسال توسط :
اختلاس ۲۱۰ میلیاردی آقای رئیس بانک در قزوین
اختلاس ۲۱۰ میلیاردی آقای رئیس بانک در قزوین

اختلاس ۲۱۰ میلیاردی آقای رئیس بانک در قزوین

روند عودت مبالغ به حساب شاکیان پرونده در حال رسیدگی می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: رئیس یکی از شعب بانک‌های دولتی قزوین که سال گذشته ۲۱۰ میلیارد ریال از مشتریان بانک اختلاس کرده و به خارج از کشور متواری شده بود به دام قانون افتاد.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی ارجاع پرونده قضائی با موضوع برداشت غیر قانونی و اختلاس ۲۱۰ میلیاردی رئیس شعبه یکی از بانک‌های دولتی قزوین در سال ۱۴۰۰، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، متهم با فروش و اعطاء اوراق جعلی و برداشت غیر قانونی از حساب ۲۶ نفر از مشتریان بانک، مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال از موجودی حساب مشتریان بانک کسر و به حساب خود واریز کرده است.  

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در ادامه ماموران دریافتند متهم پس از انتقال وجه به حساب خود، به همراه خانواده از کشور خارج شده که با هماهنگی پلیس بین الملل فراجا اقدامات لازم برای دستگیری وی آغاز شد.  

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: متهم با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیسی به محض ورود به کشور در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دستگیر و با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور رای به محکومیت وی روانه زندان شد.  

سردار ابراهیمی خاطر نشان کرد: کلیه حساب‌های مربوط به متهم شناسایی و روند عودت مبالغ به حساب شاکیان پرونده در حال رسیدگی می‌باشد.