۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » ارتش » بهداشت و درمان
  • شناسه : 9671
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
  • ارسال توسط :
اختصاص دو بیمارستان نیروی دریایی ارتش به بیماران کرونایی
اختصاص دو بیمارستان نیروی دریایی ارتش به بیماران کرونایی

اختصاص دو بیمارستان نیروی دریایی ارتش به بیماران کرونایی

اکنون در هر دو بیمارستان ولیعصر و گلستان ۲۶۰ نفر بستری هستند.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش گفت: دو بیمارستان نیروی دریایی ارتش برای رفع کمبود تخت بیمارستانی در ایام شیوع کرونا ارائه خدمت می‌کنند.
به گزارش “وقایع خبری” و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم محسن مرادی نیا رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش در خصوص اقدامات نیروی دریایی ارتش برای مقابله با بیماری کرونا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا نیروی دریایی ارتش، دو بیمارستان نظامی ولیعصر در استان گیلان و بیمارستان گلستان در استان تهران را به هموطنان مبتلا به کرونا اختصاص داده است.
او افزود: بیمارستان ولیعصر به صورت کامل برای درمان بیماران مبتلا به کرونا تحت نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است. این در حالی است که بیمارستان گلستان نداجا در تهران نیز با همان روال و با تعداد ۱۰۰ تخت بیمارستانی مانند بیمارستان‌ها و مراکز دولتی به اقشار جامعه خدمت رسانی می‌کند.
رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش بیان کرد: اکنون در هر دو بیمارستان ولیعصر و گلستان ۲۶۰ نفر بستری هستند. همچنین ۱۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونای بستری در این دو بیمارستان ترخیص شده اند.