۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34412
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
  • ارسال توسط :
اختتامیه جشنواره ابوذر بیستم بهمن ماه برگزار می شود
اختتامیه جشنواره ابوذر بیستم بهمن ماه برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ابوذر بیستم بهمن ماه برگزار می شود

داوری آثار رسیده به دبیرخانه به‌صورت کامل توسط داوران و اهالی رسانه تهران انجام شد.

اختتامیه جشنواره ابوذر بیستم بهمن‌ماه و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود .

سرهنگ محمد کشاورزبا بیان خبر فوق به “وقایع خبری” گفت : اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین، روز پنجشنبه بیستم بهمن ماه از ساعت ۹:۳۰ در سالن اجتماعات حضرت‌زهرا (س) سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم دکتر محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم خواهند بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: با مشارکت چهل رسانه در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۸۰۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و این اتفاق رسانه‌ای با مشارکت ۱۶۷ شرکت‌کننده رقم خورده است که ۹۸ نفر از آنان را آقایان و ۶۹ نفر را بانوان اهل رسانه استان قزوین تشکیل داده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: داوری آثار رسیده به دبیرخانه به‌صورت کامل توسط داوران و اهالی رسانه تهران انجام شده و دبیرخانه جشنواره در استان قزوین هیچ‌گونه دخل و تصرفی در حذف آثار و یا اعمال نظر و سلیقه نداشته است.

کشاورز در رابطه با تقدیرهایی که در اختتامیه صورت خواهد گرفت عنوان کرد: از بین آثار ارزیابی شده ۳۳ اثر در بخش قالب و ۱۶ اثر در بخش محورها از سوی داوران برگزیده و قابل تقدیر معرفی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش جانبی ۱۲ مورد تقدیر با عناوین مختلفی همچون خانواده شهدا، خبرنگار پیشکسوت، خبرنگار جوان انقلابی، رسانه مطالبه‌گر، رسانه فعال در جشنواره و مدیران کانون‌های بسیج رسانه استان قزوین انجام خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بخش ویژه‌ای به‌عنوان مکتب حاج قاسم در محورهای جشنواره قرار گرفت که آثار متعددی از سوی اصحاب رسانه به دبیرخانه ارسال شد و ۱۰ مورد از آن آثار قابل تقدیر شناخته شدند.

وی گفت: بخش تیتر با ۱۷۱ اثر بیشترین حجم مشارکت اهالی رسانه را به خود اختصاص داده است اما اینفوگرافی در این میان مغفول مانده و تنها ۹ اثر در این قالب به دست ما رسیده است.

کشاورز یادآور شد: در بررسی محورهای اعلام شده، محور جهادتبیین گوی سبقت را از سایر محورها ربوده و ۱۵۱ اثر با این عنوان به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین ارسال شده است و محور پیوند رسانه و صنعت و همچنین وقف و فرصت‌های آن مشترکا با ۷ اثر کمترین اثر را به خود اختصاص داده‌اند.