۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » احزاب » اخبار استانی » استانداری ، فرمانداری
  • شناسه : 6940
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
  • ارسال توسط :
احزاب سیاسی زمینه مشارکت مردم در انتخابات رافراهم سازند
احزاب سیاسی زمینه مشارکت مردم در انتخابات رافراهم سازند

احزاب سیاسی زمینه مشارکت مردم در انتخابات رافراهم سازند

از روسای دانشگاه‌ها و مدیران فرهنگی انتظار می‌رود در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها همکاری فعال باشند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین گفت : احزابی که خواستار فعالیت سیاسی در عرصه انتخابات هستند باید به منظور گرفتن مجوزهای لازم به دفتر سیاسی استانداری مراجعه کنند.

اسدالله حمزه‌ای افزود: از احزاب سیاسی انتظار می‌رود با توجه به در پیش رو بودن یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، به ایجاد هرچه بیشتر شور و نشاط سیاسی در جامعه اقدام کرده و زمینه را برای مشارکت هرچه بیشتر مردم فراهم سازند.

وی در خصوص ۱۱۶ حزب سیاسی و ۶ جبهه حزبی نیز تشریح کرد: هم اکنون جبهه شورای هماهنگی اصلاحات، پیشرفت، رفاه و عدالت، شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم، اصلاح طلبان ایران اسلامی، مستقلین و اعتدالگرایان ایران و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) ، دارای پروانه قانونی از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب هستند.

حمزه‌ای ظرفیت دانشجویان را برای نشاط هرچه بیشتر انتخابات بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه می‌تواند به کانون شور و نشاط انتخاباتی در راستای مشارکت هرچه بیشتر شهروندان خدمات رسانی کند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین یادآور شد: از روسای دانشگاه‌ها و مدیران فرهنگی انتظار می‌رود در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها همکاری کرده و شرایط و فضا را برای فعالیت سالم و به دور از حاشیه سازی فراهم آورند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.