۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » قزوین » کشاورزی
  • شناسه : 1052
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
  • ارسال توسط :
اجرای ۱۱کیلومتر طرح لوله گذاری دراراضی کشاورزی آبیک
اجرای ۱۱کیلومتر طرح لوله گذاری دراراضی کشاورزی آبیک
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک :

اجرای ۱۱کیلومتر طرح لوله گذاری دراراضی کشاورزی آبیک

۱۱ کیلومتر طرح لوله گذاری انتقال آب در اراضی کشاورزی شهرستان آبیک اجرا شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیگ گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۱ کیلومتر طرح لوله گذاری انتقال آب در اراضی کشاورزی این شهرستان اجرا شده است . به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیژن لطفی […]

۱۱ کیلومتر طرح لوله گذاری انتقال آب در اراضی کشاورزی شهرستان آبیک اجرا شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیگ گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۱ کیلومتر طرح لوله گذاری انتقال آب در اراضی کشاورزی این شهرستان اجرا شده است .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیژن لطفی با اعلام این خبر افزود : این طرح از محل اعتبارات استانی و ملی به میزان ۱۱هزار و ۴۰۰ متر طرح انتقال آب با لوله گذاری در ۱۲ روستای این شهرستان انجام شده است.

وی اظهار داشت : برای اجرای این طرح ها بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال ا زمحل اعتبارات استانی و ملی اجرا شده است .

به گفته ی این مقام مسئول ؛ با اجرای این طرح ها مجموعا ۷۵۵ هکتار از اراضی زیر کشت این روستاها مشروب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک با اشاره به اینکه ؛ لوله گذاری در انتقال آب در کشاورزی اهمیت بسزایی دارد گفت : در میان روش های مختلف انتقال آب در کشاورزی، لوله گذاری علاوه بر جلوگیری از آلودگی آب، افزایش راندمان مصرف آب و بهبود عملکرد محصول، مزایای دیگری همچون کاهش هزینه انتقال، افزایش سرعت انتقال آب و تسریع در زمان اجرای پروژه ها دارد .

به گفته وی ؛ طی سال گذشته مجموعا بیش از ۱۵ کیلومتر طرح لوله گذاری انتقال آب جهت آبیاری ۱۲۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان اجرا شده است .