۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 16427
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
  • ارسال توسط :
اجرای عدالت از محوری‌ترین مسائل جامعه است
اجرای عدالت از محوری‌ترین مسائل جامعه است

اجرای عدالت از محوری‌ترین مسائل جامعه است

هدایت‌های رهبر انقلاب برای همه درس است .

رئیس قوه قضاییه: مقابله با شیوع ویروس کرونا مورد توجه قرار دارد و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در این زمینه برای همه درس است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در جلسه هفتگی شورای عالی قوه قضائیه گفت: ایشان مسئولان و مردم را در این زمینه به اجرای مقررات توجه دادند.
وی گفت: اینکه باید دایم مقررات را به کار بندیم از تاکیدات همیشگی ایشان است.
رئیس قوه قضائیه گفت: همه مسئولان و آحاد مردم باید خود را موظف بدانند که براساس قانون عمل کنند به گونه‌ای که قانون گریزی ضد ارزش تلقی شود.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اضافه کرد: مسئولان هم باید توجه کنند که کاملا قانون مدارانه حرکت کنند و مردم هم باید قانون مدار باشند.
رئیس دستگاه قضا افزود: ما هم در دستگاه قضائی و در همه بخش‌های زیرمجموعه خود توجه خواهیم کرد که مقررات و قانون را کاملا رعایت کنیم و رعایت مقررات برای همه بخش‌های ما کاملا الزامی است.حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در ادامه افزود: دستگاه قضائی به عنوان پیشانی عدالت در جامعه با تمام وجود برای اجرای عدالت تلاش می‌کند.
وی گفت: همه کسانی که به عنوان بخشی از این نظام خدمت می‌کنند، موظف به اجرای عدالت هستند.
رئیس دستگاه قضا اضافه کرد: پیشانی نظام برای اجرای عدالت، دستگاه قضایی است و همه همکاران ما در بخش‌های مختلف قوه قضاییه در سراسر کشور بدانند که مامور به اجرای عدالت هستیم و هر اقدامی باید با این معیار سنجیده شود تا ببینیم در آن عدالت اجرا می‌شود یا نه.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ضمن تبریک سالروز آغاز امامت وجود مقدس حضرت حجت ابن الحسن (عج) گفت: از جلوه‌های مهم و شاید مهم‌ترین جلوه حکومت مهدوی، عبودیت پروردگار و اجرای عدالت در جامعه است و امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی که می‌تواند زمینه ساز ظهور منجی باشد باید مسئله اجرای عدالت را به مثابه یک مسئله محوری مورد توجه قرار دهد.
وی افزود: باید از وجود مقدس حضرت بن الحسن (عج) بخواهیم که خودشان عنایت کنند تا بتوانیم در راستای اجرای عدالت گام برداریم به گونه‌ای که مردم با تمام وجود خود عدالت را حس کنند.