۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » خدمات اجتماعی » رفاه
  • شناسه : 3148
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۰۵
  • ارسال توسط :
اجرای طرح مهر تحصیلی در استان قزوین
اجرای طرح مهر تحصیلی در استان قزوین

اجرای طرح مهر تحصیلی در استان قزوین

طرح مهر تحصیلی که با هدف تامین کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود

طرح مهر تحصیلی در استان قزوین اجرا می شودطرح مهر تحصیلی در استان قزوین اجرا می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با اعلام این خبر افزود:  طرح مهر تحصیلی با اهدای بسته های کمک تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اجرا می شود.
وی اظهارکرد: یکی از رسالت های سازمان اوقاف و امور خیریه، نظارت و صیانت از نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش است.
حجت الاسلام مجیدی بیان کرد: طرح مهر تحصیلی که با هدف تامین کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود از جمله رسالت های سازمان اوقاف در راستای اجرای امینانه نیات واقفان است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح خاطرنشان کرد: هدف از این طرح اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان و با رویکرد شفاف سازی و اطلاع رسانی از آثار و برکات وقف و شناسایی افراد مستحق، مطابق نیت واقفان و بهره مند کردن آنان از اجرای نیات، ترویج فرهنگ کمک به دانش آموزان مستعد و ایجاد وقف جدید برای آن است.مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تأکید کرد: بسته‌های حمایتی طرح مهر تحصیلی شامل کالا‌های ایرانی با کیفیت است .وی اضافه کرد: یکی از رسالت های خطیر سازمان اوقاف و امور خیریه نظارت و صیانت از نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش و مراقبت از این امانات است.