۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 13201
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
  • ارسال توسط :
اجرای طرح فاتح ۳ و دستگيري ۹ سارق در قزوین
اجرای طرح فاتح ۳ و دستگيري ۹ سارق در قزوین

اجرای طرح فاتح ۳ و دستگيري ۹ سارق در قزوین

شهروندان هرگونه جرم و ناهنجاری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام نمایند.

فرمانده انتظامي استان قزوین از اجراي طرح فاتح ۳ و دستگيري ۹ سارق و ۱۳ فروشنده مواد مخدر درشهرستان قزوین خبر داد.

سردار ” مهدی حاجیان” در تشريح اين خبر ،گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي مردم، طرح فاتح ۳، طي روز گذشته در شهرستان قزوین اجرا که موجب دستيابي به توفيقاتي در زمينه کشف و دستگيري شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در اجرای این طرح مقدار ۴۷ کیلو و ۱۱۲ گرم انواع مواد مخدر و ۱۱ عدد ادوات دخانی کشف و تعداد ۱۳ توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

وي اضافه کرد: در اين طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به دستگیری ۹ ساق و کشف ۱۳ فقره انواع سرقت و ۶ فقره اقلام سرقتی خرد از سارقان و مالخران شدند.

سردار حاجیان بیان داشت: بازدید از ۱۲۱ باب واحد صنفی و پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف ، اخطار تعطیلی و پلمب ۳۸ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و نداشتن پروانه کسب، کشف ۱۱ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق ،۴۸ عدد پایه قلیان و یک هزار عدد قرص غیر مجاز از دیگر اقدامات و توفیقات پلیس در راستای اجرای طرح فاتح ۳ بوده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در راستای افزایش ایمنی تردد های درون شهری و امنیت عابران پیاده ۳۰۰ راننده متخلف اعمال قانون و ۱۸ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: ۱۳ مزاحم خیابانی و ۹ اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشتند دستگیر وکلیه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرم و ناهنجاری در شهرستان بویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.