۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 12834
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
  • ارسال توسط :
اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی فاتح یک در قزوین
اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی فاتح یک در قزوین

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی فاتح یک در قزوین

شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی فاتح یک در قزوین خبر داد.

سردار حاجیان به “ وقایع خبری ” گفت: به منظور افزایش امنیت عمومی، پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با سرقت‌های خرد و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی فاتح یک در مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان قزوین در قالب چند تیم عملیاتی به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در اجرای این طرح مقدار ۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۲۷ معتاد متجاهر و ۱۶ توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر و ۵ قاچاقچی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در این طرح همچنین مأموران انتظامی موفق به کشف ۱۱ گوشی تلفن همراه و ضبط خودرو مسروقه، دستگیری ۶ سارق و یک مالخر، توقیف ۵۲ دستگاه موتور سیکلت و خودروی متخلف شدند.

سردار حاجیان تصریح کرد: بازدید از ۹۳ باب واحد صنفی و پلمب ۳ واحد صنفی متخلف، اخطار تعطیلی و پلمب ۲۶ واحد صنفی از دیگر اقدامات پلیس در راستای اجرای طرح فاتح یک بوده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: بدون شک پلیس در راستای برقراری امنیت در جامعه و برقراری احساس آرامش و رضایت در میان شهروندان با جدیت هر چه تمام تر با عاملان توزیع و فروش مواد مخدر و هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد. در قزوین مقابله کرده و در این راه با هیچ فردی مماشات نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.