۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 35650
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
  • ارسال توسط :
اتفاقاتی که در اغتشاشات اخیر افتاد از پیش طراحی شده و با محوریت زن بود
اتفاقاتی که در اغتشاشات اخیر افتاد از پیش طراحی شده و با محوریت زن بود

اتفاقاتی که در اغتشاشات اخیر افتاد از پیش طراحی شده و با محوریت زن بود

قرار است در استان قزوین زمینه بروز و ظهور و استفاده از استعدادهای زنان و دختران به نحو مناسب فراهم شود.

نخستین کنگره بانوان تاثیرگذار استان قزوین که با حضور محمد مهدی اعلایی ، استاندار قزوین ، کاظمی ، سرپرست معاونت سیاسی ، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین و جمعی از جامعه زنان دانشگاهی ، فرهنگی، کارگر ،کارمند و ورزشکار برگزار شد ، استاندار قزوین گفت: تصور دشمنان بر این بود که می‌توانند با توجه ویژه‌تر به موضوع زن و باور غلط خود، این موضوع را به عنوان گسست اجتماعی مورد توجه قرار دهند و بر ساختار مدعی بر حقوق زنان آسیب وارد کنند، ولی یک بار دیگر در برنامه‌های خود شکست خوردند.

علایی تاکید کرد:اتفاقاتی که در اغتشاشات اخیر افتاد، مدوّن، منظم و از پیش طراحی شده و با محوریت زن بود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب کارِ ویژه‌ای صورت گرفته بود ولی نتایج اقدامات نشان داد برداشتی که از این موضوع در نظام جمهوری اسلامی می شود متفاوت با برداشت دشمنان است و جمهوری اسلامی ایران در خصوص حقوق زنان در دنیا در موضع مدعی قرار دارد و باور دارد دنیا باید توجه بیشتری به حقوق زنان داشته باشد.

photo_2023-04-29_16-58-37

استاندار قزوین تصریح کرد: میزان هزینه کرد و اقداماتی که در اغتشاشات اخیر رقم خورد با خروجی که برای دشمنان به همراه داشت حاکی از شکستی بود که از ملت ایران به ویژه بانوان انقلاب اسلامی متحمل شدند و یک بار دیگر تمامی توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: کسانی که به دنبال گسست در جامعه ایران بودند امروز با گسست، تقابل و دشمنی همراه شدند و این موضوع جز با توفیق الهی و بصیرت مردم و بانوان به دست نیامده است.

علایی یادآورشد: قرار است در استان قزوین زمینه بروز و ظهور و استفاده از استعدادهای زنان و دختران به نحو مناسب فراهم شود، زیرا این استان از بابت استقرار بانوان در سمت‌های مدیریتی منحصر بفرد است و این فضا در استان ادامه پیدا خواهد کرد، البته تمام فعالیت‌های بانوان در دستگاه‌های مدیریتی محدود نمی‌شود و بانوان در فضای بیرون دولت هم نقش آفرینی ویژه‌ای داشته‌اند. ایجاد ساختارهای رسمی برای فعالیت‌های اجتماعی یکی از فرصت‌هایی است که بانوان فعال می‌توانند دنبال کنند و حتی با تشکیل سمن‌ها در جهت ارتقاء و تعالی جامعه قدم بردارند.

درپایان این کنگره از از ۲۶ بانوی تاثیرگذار استان قزوین تجلیل شد.