۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 16623
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
  • ارسال توسط :
اتاق سلامت خانواده افتتاح شد
اتاق سلامت خانواده افتتاح شد

اتاق سلامت خانواده افتتاح شد

شهرداری قزوین در تمامی پروژه های خود پیوست اجتماعی را مورد توجه قرار می دهد.

دبیرخانه شهردوستدار کودک شهرداری قزوین با همیاری وهمکاری خوب معاونت ها ، سازمان ها و اداره روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری قزوین برنامه های جذاب و دیدنی ” غنچه های شهر” را با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در هفته جهانی کودک در قزوین برگزار کرد.

حمید ضیایی ، رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک شهرداری قزوین با بیان خبر فوق تصریح کرد : در این هفته مجموعه شهرداری قزوین با حمایت ستودنی شورای اسلامی شهر افتتاح اولین مجموعه اختصاصی مادر و کودک را در سرای سعدالسلطنه افتتاح کرد . این مجموعه   مشتمل بر  فضاهای ویژه کودکان ، اتاق آسایش، کافه کودک و نوجوان و فضای بازی است .

وی ادامه داد :  از دیگر برنامه های این هفته افتتاح اتاق سلامت خانواده ، اتاق مادر و کودک و سرویس بهداشتی مادر و کودک در منطقه نمونه گردشگری باراجین و آغاز عملیات  احداث پارک کودک در منطقه  سه شهرداری قزوین است. 

ضیایی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه کودکان و مادران آنان ، برگزاری مسابقه های گوناگون نقاشی ، کاردستی و کیک پزی در فضای مجازی ، توزیع بسته های بهداشتی ، اهدا کتاب و نرم افزارهای آموزشی از دیگر برنامه های این دبیرخانه بوده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری نخستین پیش جلسه تدوین برنامه راهبردی – عملیاتی شهر دوستدار کودک شهرداری قزوین اشاره کرد و افزود : با توجه به اهمیت نقش کودکان و مشارکت آنان در امور شهری ، شهرداری قزوین در نظر دارد تا در تمامی پروژه های خود پیوست اجتماعی را مورد توجه خود قرار دهد.

ضیایی در پایان افزود: با توجه به اهمیت این موضوع جلسات تدوین برنامه راهبردی – عملیاتی شهر دوستدار کودک شهرداری قزوین به صورت مرتب برگزار شده و نتایج پژوهش های مطالعاتی کارشناسان  جهت بهره برداری در اختیار دستگاه های مرتبط با موضوع در شهرداری قزوین قرار خواهد گرفت .