۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » سیاست » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 35989
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
  • ارسال توسط :
ابهامات لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان بررسی شد
ابهامات لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان بررسی شد

ابهامات لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان بررسی شد

هفته آینده سومین نشست بررسی و رفع ابهامات این ماده برگزار و در این رابطه تعیین تکلیف شود.

وقایع خبری: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از بررسی لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در نشست مشترک این کمیسیون و کمیسیون‌های فرهنگی، بهداشت، آموزش و قضایی خبر داد.

حسن لطفی در تشریح این جلسه گفت: دومین نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی ماده (۱) لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار برگزار شد.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس ادامه داد: این نشست مشترک بین نمایندگان کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات، فرهنگی، بهداشت و درمان و قضایی و حقوقی بود که از سوی رئیس مجلس ماموریت دارند که به رفع ابهامات ماده (۱) لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار بپردازند.

وی افزود: در این نشست نمایندگان کمیسیون‌های مذکور نظر خود پیرامون نحوه اصلاح این ماده را در قالب گزارش ارائه دادند و در نهایت قرار بر این شد که هفته آینده سومین نشست بررسی و رفع ابهامات این ماده برگزار و در این رابطه تعیین تکلیف شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در این نشست نمایندگان معاونت قوانین مجلس، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت دادگستری، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مرکز تحقیقات اسلامی قم، کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات، فرهنگی، بهداشت و درمان و قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.