۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 14917
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
  • ارسال توسط :
ابلاغ منشور اخلاقی ساخت و ساز شهری توسط دادستانی تاکستان
ابلاغ منشور اخلاقی ساخت و ساز شهری توسط دادستانی تاکستان

ابلاغ منشور اخلاقی ساخت و ساز شهری توسط دادستانی تاکستان

این منشور شامل کلیه ساخت و ساز ها است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: منشور اخلاقی- رفتاری ساخت وساز شهری از سوی دادستانی تاکستان به شهرداری این شهرستان ابلاغ شد.

حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در خصوص علت ابلاغ این منشور اظهار کرد: بنا بر اهمیتی که تامین رفاه وآسایش همه جانبه شهروندان دارا است واز طرفی هم بر اساس تعالیم ارزشمند اسلامی ،ارتکاب خواسته وناخواسته رفتارهایی که موجبات تضییع حقوق سایرین ونقض قوانین را فراهم آورد مسئولیت شرعی در پی خواهد داشت این طرح با عنوان ،منشور اخلاقی رفتاری ساخت وساز شهری تدوین و ابلاغ گردیده است .

وی در خصوص نحوه اجرای این منشور توسط شهرداریها افزود: با ساز وکارهای پیش بینی شده در آن به آسانی قابلیت اجرا توسط شهرداری ها را خواهد داشت در واقع هنگام صدور پروانه ساختمان ،منشور اخلاقی رفتاری ساخت وساز شهری به مالک ومجری ساختمان به صورت کتبی  ابلاغ می گردد و در پروانه ساختمان و صدور پایان کار ساختمان منوط به رعایت این اصول اخلاقی ورفتاری خواهد بود.

وی تصریح کرد: محورهای اصلی منشور رفتاری واخلاقی ساخت وسازشامل رفتارهای مربوط به شروع عملیات (تسطیح،خاکبرداری و…)، رفتارهای مربوط به حمل مصالح وتخلیه آن، رفتارهای مربوط به انجام فرایندهای آلاینده محیط (غبار ،صدا ،ارتعاش و..)، رفتارهای مربوط به انجام اموری که مستلزم استفاده از ساختمان های مجاور خواهد بود، می باشد.