۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 12039
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
  • ارسال توسط :
ابلاغ طرح برخورد با دارندگان سلاحهای سرد از سوی دادستانی تاکستان
ابلاغ طرح برخورد با دارندگان سلاحهای سرد از سوی دادستانی تاکستان

ابلاغ طرح برخورد با دارندگان سلاحهای سرد از سوی دادستانی تاکستان

یکی از جرایمی که بیشترین آسیب اجتماعی را در شهرستان تاکستان ایجاد نموده استفاده برخی از افراد از سلاح سرد است.

با دستور قضایی دادستان تاکستان نیروی انتظامی این شهرستان ملزم به برخورد فوری با مرتکبین جرائم خشن و دارندگان سلاح سرد گردید.
حسین رجبی در خصوص اجرای این طرح به روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین گفت: متاسفانه یکی از جرایمی که بیشترین آسیب اجتماعی را در شهرستان ایجاد نموده استفاده برخی از افراد از سلاح سرد مانند چاقو، پنجه بوکس و اشیا نوک تیز در نزاع و درگیری ها می باشد.
وی افزود: به منظور کاهش این آسیب های اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، رعایت حقوق عامه ، داشتن شهری سالم و عاری از جرم ، ارتقا امنیت اجتماعی و از بین بردن زمینه بروز جرایم خشن، مقرر شد کلیه ضابطین عام آموزش دیده پس از اعلام جرم به آنان، دراجرای ماده ۴۴ قانون آئین دادرسی کیفری اقدامات لازم را به جهت جلوگیری از فرار یا مخفی شدن متهم یا متهمین (جلب و دستگیری)اعمال نمایند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان تصریح نمود: در صورتی که ضابطین مشاهده نمودند اشخاصی اقدام به حمل قمه ،شمشیر،قداره ، پنجه بوکس و…. می نمایند، لکن قصدآنان از حمل ،درگیری فیزیکی و ضرب وجرح نمی باشد به جهت پیشگیری از وقوع جرم نسبت به جمع آوری سلاح های مذکور اقدام نمایند.