۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 34061
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
  • ارسال توسط :
ائمه اطهار(س) خط قرمز جامعه  ایران به حساب می‌آیند
ائمه اطهار(س) خط قرمز جامعه  ایران به حساب می‌آیند

ائمه اطهار(س) خط قرمز جامعه ایران به حساب می‌آیند

وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه‌ای توهین به مقدسات توسط یک ورزشکار را به شدت محکوم کرد.

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد : ائمه اطهار (س) خط قرمز جامعه ایران به حساب می‌آیند و توهین به مقدسات و بی‌احترامی به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به شدت محکوم است. این وزارتخانه با انتشار بیانیه‌ای توهین به مقدسات توسط یک ورزشکار (فرهاد ظریف) را به شدت محکوم کرد.

متن بیانیه روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به این شرح زیر است:

ورزشکاران و قهرمانان ایران اسلامی همواره به پشتوانه‌ اعتقادات خود در رویدادهای رقابتی حاضر شده و توانمندی خود را برای اهتزاز پرچم کشورمان به منصه‌ ظهور رسانده‌اند اما بی‌احترامی بی‌شرمانه اخیر یک والیبالیست سابق به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گذر از خطوط قرمز، موجی از نارضایتی و انزجار را به‌دنبال داشته که به طرق مختلف منعکس شده و وزارت ورزش و جوانان به‌شدت این‌گونه رفتار را که بر خلاف ارزش‌های ایرانی- اسلامی است، محکوم می‌کند.

این وزارت‌خانه به نمایندگی از جامعه‌ پرافتخار ورزشکاران انزجار خود از توهین به اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل را اعلام می‌کند و بی‌تردید جامعه ورزش همچون گذشته و بیش از پیش با توکل به پروردگار عظیم‌الشان و توسل به ائمه معصومین در میادین ورزشی به افتخارآفرینی برای کشورمان خواهد پرداخت.