۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی
  • شناسه : 5388
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
  • ارسال توسط :
آیین معارفه رییس جدید دادگستری شهرستان البرز برگزار شد
آیین معارفه رییس جدید دادگستری شهرستان البرز برگزار شد

آیین معارفه رییس جدید دادگستری شهرستان البرز برگزار شد

محمود خانی رئیس جدید دادگستری شهرستان البرز کار خود را آغاز کرد

صبح امروز طی مراسمی با حضور حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان ، نصیری سرپرست فرمانداری البرز و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی آیین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری شهرستان البرز در تالار شهر الوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ” وقایع خبری ” و به نقل از ” محمد نصیری سرپرست” فرمانداری البرز ، در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید  دادگستری شهرستان البرز با اشاره به حساسیت کار قضاوت و تلاش مجدانه مسئولین قضایی شهرستان از زحمات دکتر محبی رئیس پیشین دادگستری شهرستان تشکر و به دکتر محمودخانی ریاست جدید دادگستری شهرستان  تبریک گفت .

وی با اشاره به همراهی مسئولین قضایی شهرستان در حوزه های  امور کارگری و صنعت اذعان داشت : لازم است با مساعدت و همراهی متولیان این حوزه در چهارچوب قوانین نسبت به مرتفع نمودن مشکلات و محدودیتهای حوزه های مذکور همچون گذشته تلاش مجدانه و مستمر صورت گیرد . 

 در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام قدرتی رئیس  کل دادگستری استان ضمن قدردانی از خدمات دکتر محبی رییس پیشین دادگستری شهرستان البرز حکم دکتر محمود خانی رئیس جدید دادگستری شهرستان البرز را ابلاغ نمود .