۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 31339
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
  • ارسال توسط :
آینده جهان، تقابل ایمان و کفر و مستضعفان و مستکبران است
آینده جهان، تقابل ایمان و کفر و مستضعفان و مستکبران است

آینده جهان، تقابل ایمان و کفر و مستضعفان و مستکبران است

در نگاه امیرالمومنین کافرین ابرقدرت نیستند.

آیین رونمایی از سرداب امامزاده حسین بن الرضا(ع) با حضور آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، حجت الاسلام عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، سرهنگ برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان، حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و خزایلی مدیرکل میراث فرهنگی استان در حسینیه امامزاده حسین برگزار شد.

آیت اله عابدینی ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با اشاره به برکات عید غدیرخم گفت: امروز هرچه داریم از برکه سرشار از برکات غدیر است . ما با همین امکانات و فضاهای موجود با آن مرکز رسالت و امامت و ولایت ارتباط گرفتیم و امروز ام القرای جهان اسلام شدیم. 

وی تصریح کرد : نورانیت ولایت در جغرافیای ما جریان پیدا کرده است که در هجرت اجباری امام رضا از مدینه تا طوس و پس از آن هجرت حضرت معصومه(س) از مسیر دیگری که وارد قم‌ شدند و از سوی دیگر عزیمت احمد بن موسی به سمت شیراز، موجب ایجاد رونق در شهرهای ایران اسلامی شد و این از برکات غدیر و ولایت است. 

آیت اله عابدینی افزود : مهمترین موضوع امام رضا(ع) از این هجرت موضوع امامت و ولایت بود و سه مسیر ورود حضرت معصومه(ع)، امام رضا و شاهچراغ که در ایران سیر کردند، جامعه ما را به ولایت وصل کردند و ایران گنجینه ام القرای جهان اسلام شد و امروز ایران مقتدر، از نظر سیاسی و مبانی فکری و اندیشه مرکزیت جهان را دارد. 

امام جمعه قزوین تاکید کرد: در نگاه امیرالمومنین کافرین ابرقدرت نیستند. آنها که دلهایشان مریض است شتاب دارند با کافرین باشند که اینها منافقین هستند. کسانی که ولایت علی را آگاهانه نمی پذیرند مرتد هستند.

آیت اله عابدینی درپایان گفت: بدانید آینده جهان، تقابل ایمان و کفر و مستضعفان و مستکبران است. شیطان و کفار و منافقین سه ضلع مثلثی است که از زمان ائمه وجود داشته و تا امروز ادامه دارد.