۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخابات » رسانه ها » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 22287
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
  • ارسال توسط :

محمد خدادی ؛ معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری و انتخابات آگاهانه طی سخنانی گفت :ماهیت انتخاب آگاهی است.
به گزارش “وقایع خبری” وی با بیان این که در صورت نبودن بستر برای رسانه ،مردم از انتخابات و نتیجه آن مطلع نمی‌شوند، ادامه داد: رسانه‌ها در مورد حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش مهمی به عهده دارند.
آقای خدادی با اشاره به لزوم تبیین رسانه‌ها در مورد انتخابات بیان کرد: آینده معیشتی، امنیتی، مناسباتی و محیطی مردم در گرو نقش آفرینی در انتخابات است.
وی وظیفه رسانه‌ها را منطبق سازی اطلاعات با واقعیت دانست و اضافه کرد: رسانه‌ها ضمن ارائه اطلاعات کاربردی و کارکردی باید منعکس کننده همه‌ی صدا‌ها باشند.
خدادی نقش رسانه‌ها را اطلاع رسانی به مردم در مسیر انتخاب صحیح دانست و گفت: رسانه‌ها به جای انتخاب اسم باید به انتخاب برنامه بپردازند.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که برخی از رسانه‌ها فقط نقد‌ها را منتشر می‌کنند، تصریح کرد: نباید جریان رسانه‌ای ما فقط نقاط تاریک و نقطه ضعف‌ها را به مردم نشان دهند.
وی بر لزوم دو سویه بودن و روشن گرا بودن رسانه تاکید کرد و افزود: در کنار نقاط تاریک و نقد‌ها باید نسخه‌های پیشنهادی هم ارائه شوند.
خدادی با بیان این که در کنار نقاط ضعف باید نقاط قوت هم بازگو شوند، اضافه کرد: ماهیت یک رسانه در دو سویه بودن آن رسانه است.
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد تصریح کرد: رسانه‌ای با جریان یک طرفه همان بولتن و بروشور است.
وی با بیان این که رسانه نه تنها در انتخابات بلکه در همه‌ی انتخاب‌های زندگی روزمره هم نقش آفرینی میکند، خاطرنشان کرد: موفقیت یک رسانه در بازنشر راه حل در کنار بیان مشکلات و از دیدگاه افراد مختلف است.