۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » زنجان
  • شناسه : 3725
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
  • ارسال توسط :
آیت الله رییسی وارد زنجان شد
آیت الله رییسی وارد زنجان شد

آیت الله رییسی وارد زنجان شد

با وجود تلاش‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف، متأسفانه شاهد فقر و محرومیت در استان هستیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به شهر زنجان، در فرودگاه این شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان این که از دیرباز با مردم خطه بابصیرت و ولایت‌مدار زنجان آشنایی داشته‌ام ، اظهار داشت: بنده به مردم این خطه با بصیرت و شور و شعوری که به وجود مقدس اباعبدالله‌الحسین دارند، ارادت دارم. این توفیق امروز نصیب بنده شد که در مراسم اباعبدالله این شهر شرکت کنم.

وی ضمن تسلیت ایام محرم، به مردم استان زنجان گفت: امیدوارم در این عزا و ماتم حسینی، خداوند بهترین‌ها را به کشور و سراسر عالم عنایت کند.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، شرکت در جلسه شورای اداری و بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی، دیدار با روحانیون و شنیدن نقطه نظرات و دیدار با همکاران قوه قضائیه و دستگاه‌های تابعه، از اهداف سفر من به زنجان است.

رئیسی با اشاره به اعزام ۷ هیئت به شهرستان‌های استان زنجان افزود: برای اینکه بتوانیم بیشتر از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات بهره‌مند شویم، هفت هیئت به شهرستان‌های استان زنجان اعزام کردیم که مسائل و مشکلات را رصد و منتقل کنند.

وی تصریح کرد: تلاش‌های زیادی در استان زنجان صورت گرفته است و امروز شاهد تفاوت‌های اساسی با گذشته هستیم و در هر کوی و برزن، شاهد هستیم که تلاش‌های خوبی شده است.  

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف، متأسفانه شاهد فقر و محرومیت در استان هستیم که باید چهره کریه فقر از استان زدوده شود.

رئیس قوه قضاییه سپس با حضور در مزار گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس زنجان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.